پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کشتار مظلومانه دختران در افغانستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در فارس ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی افغانستان، آورده است: بار دیگر، دستان جنایتکار استکبار جهانی از آستین گروه های تکفیری و ضد اسلامی بیرون آمد و منجر به شهادت مظلومانه و دردناک بیش از ۸۰ دانش آموز بی گناه و زخمی شدن بیش از ۱۷۰ نفر در مدرسه سیدالشهدا علیه السلام کابل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام طی پیامی حادثه تروریستی افغانستان را محکوم کرد.

در این پیام آمده است؛

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر، دستان جنایتکار استکبار جهانی از آستین گروه های تکفیری و ضد اسلامی بیرون آمد و منجر به شهادت مظلومانه و دردناک بیش از ۸۰ دانش آموز بی گناه و زخمی شدن بیش از ۱۷۰ نفر در مدرسه سیدالشهدا علیه السلام در کابل شد. این فاجعه نشان می دهد حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در طی این سالها در خاک افغانستان، نه تنها امنیت و آرامش را برای برادران و خواهران افغانستانی ما به ارمغان نیاورده بلکه روز به روز بر دامنه نا امنی و گستره فعالیت گروه های تکفیری و ضد اسلامی افزوده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این فاجعه بزرگ به ملت شریف و برادر افغانستان و نیز ابراز همدردی با خانواده های عزیز شهدای این حادثه تروریستی، از مجامع بین المللی ذیربط تقاضامندم اقدام فوری به منظور شناسایی و برخورد قاطع با عاملان این جنایت و لزوم تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از تکرار چنین فجایعی را با جدیت و فوریت در دستور کار قرار داده و به ملت آگاه و شجاع افغانستان اجازه دهند سرنوشت خود را به دور از هرگونه مداخله خارجی تعیین نمایند.

لطف الله دژکام

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha