جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در مازندران

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که تربیت طلبه نخبه و انقلابی مهمترین خدمت به مردم است، گفت: حوزه های علمیه باید مراقب باشند خروجی‌های آنها بازیچه دست دشمنان نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، مراسم گرامیداشت مقام شامخ استاد و تجلیل از اساتید مدارس علمیه بابل امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، در مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در این مراسم با بیان این که تربیت طلبه نخبه و انقلابی مهمترین خدمت به مردم است، گفت: حوزه های علمیه باید مراقب باشند خروجی‌های آنها بازیچه دست دشمنان نشوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نقش مهم و برجسته حوزه های علمیه در پرورش طلاب مهذب و انقلابی، افزود: حوزه های علمیه باید امانت انقلاب را حفظ و طلبه پروری را با بهره‌گیری از علم به‌خوبی انجام دهند.

امام جمعه ساری با بیان این هیچ خدمتی امروز بهتر از طلبه پروری و تربیت طلاب نیست، تصریح کرد: حوزه های علمیه باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تربیت و پرورش طلاب فاضل، مهذب و انقلابی استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به تربیت و پرورش طلاب مهذب و انقلابی برکات بسیاری برای جامعه در پی خواهد داشت، ادامه داد: استقامت و ادامه این راه مبارک آرزویی است که برای اساتید حوزه‌های علمیه داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مدرسه‌داری و شاگردپروری نیز از مهم‌ترین خدمات به مردم است، تصریح کرد: اگر در این مسیر قرار گرفتیم باید خدا را شاکر باشیم.

امام جمعه ساری با اشاره به این که علم از همه چیز مهم‌تر است، خاطرنشان کرد: در حوزه علم مسائلی وجود دارد که قرآن به ما هشدار داده یا نکوهش کرده که باید به آنها توجه جدی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود به مخاطرات علمی اشاره کرد و گفت: خطای علمی، فراموشی علم، غرور علمی، علم ناکارآمد، سوءاستفاده از علم، علمی که مبلغش پایین و ناچیز باشد، انصراف علمی، علم ظاهری و علم سراب از جمله مخاطرات علمی است که باید به آنها توجه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha