چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
غزه

حوزه/ ارتش رژیم صهیونیستی تخمین زده که تعداد راکت‌ها و موشک‌های شلیک‌شده توسط گروه‌های مقاومت از نوار غزه طی سه روز اخیر بالغ بر ۱۵۰۰ فروند باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به نقل از رسانه ها ارتش رژیم صهیونیستی تخمین زده که تعداد راکت‌ها و موشک‌های شلیک‌شده توسط گروه‌های مقاومت از نوار غزه طی سه روز اخیر بالغ بر ۱۵۰۰ فروند باشد.

در بیانیه منتشر شده توسط ارتش رژیم کودک‌کش اسرائیل ادعا شده که جنگنده‌ها، بالگردها و توپخانه‌های این رژیم تا کنون بیش از ۶۰۰ موضع در نوار غزه را طی سه روز گذشته هدف قرار داده‌اند. رژیم صهیونیستی مدعی است این اهداف متعلق به جنبش‌های جهادی اسلامی و مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بودند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، ارتش این رژیم ضمن اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰۰ فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده،‌ اذعان کرد تاکنون حداقل ۵ صهیونیست در این عملیات‌ها به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها نیز مجروح شدند.

تل‌آویو با اذعان به اینکه سامانه‌های پدافند هوایی این رژیم - که درباره توانمندی آنها بارها لاف‌زنی کرده - فقط توانستند بخشی از این هزار موشک و راکت را رهگیری کنند و مابقی به اراضی اشغالی برخورد کرده است، از تقویت مواضع فرماندهی بخش جنوبی ارتش و استقرار سامانه‌های پدافندی بیشتر از جمله «گنبد آهنین» در اطراف غزه خبر داد.

وزارت بهداشت غزه نیز بامداد پنجشنبه اعلام کرد که شمار شهدای حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به نوار غزه به ۶۷ نفر رسیده که در میان آنها ۱۷ کودک و ۶ زن وجود دارند. همچنین تعداد مجروحان به ۳۸۸ نفر افزایش یافته است.

موشکباران تل‌آویو و دیمونا برای ما مثل آب خوردن است

سخنگوی «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش حماس با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره استمرار تجاوزات علیه مسجدالأقصی تأکید کرد که موشکباران تل‌آویو و دیمونا برای ما مثل آب خوردن است.

وی در سخنانی تلویزیونی افزود: دنیا، ناامیدی و ضعف دشمن را دید وقتی که جام خشم خود را با شلیک موشک به آپارتمانهای مسکونی و هدف قرار دادن کودکان و زنان خالی کرد.

وی با اشاره به اینکه همبستگی مردم فلسطین، ویژگی نبرد فعلی است، خاطر نشان کرد که حتی یک ساعت در زمینه آمادگی برای درهم کوبیدن مواضع دشمن توقف نمی کنیم.

ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای قسام گفت که این گروه با موشک عیاش ۲۵۰ که برد آن بیشتر از ۲۵۰ کیلومتر است و دارای قدرت ویرانگری بالایی است، فرودگاه رامون در جنوب فلسطین را هدف قرار داده است.

ابوعبیده افزود که هدف قراردادن فرودگاه رامون در چارچوب حمایت از مسجدالاقصی قرار دارد و بخشی از پاسخ ما به ترور فرماندهان مقاومت است.

ابوعبیده خاطر نشان کرد که فرمانده ستاد قسام از شرکتهای هواپیمایی جهانی خواست که پروازهای خود به فرودگاههای فلسطین را فورا متوقف کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha