پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
منصور غلامی، وزیر علوم

حوزه/ منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت علی شیخ‌الاسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین علی شیخ‌الاسلامی به این شرح است؛

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار درگذشت آیت‌الله دکتر علی شیخ‌الاسلامی، مفسر برجسته قرآن، حافظ شناس و چهره‌ ماندگار حوزه‌ ادبیات، مدرس عرفان و اسوه اخلاق و معنویت موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

استاد شیخ‌الاسلامی که برای بیش از بیست نسل دانشجو تدریس کرده و از اساتید فاضل، برجسته و فقیه ادیب دانشکده ادبیات دانشگاه تهران، عضو هیئت ممیز وزارت فرهنگ و آموزش عالی و رئیس اسبق دانشگاه‌های علامه طباطبایی و خوارزمی نیز بود، سخت‌کوشی و تلاش عالمانه‌اش، ایشان را به عنصری مفید برای جامعه تبدیل کرده بود که خدمات ارزشمندش در حوزه عرفان و ادبیات هرگز فراموش نخواهد شد.

 فقدان این استاد عزیز را که با عید سعید فطر، عید بندگی و رسیدن به دعاها و وصال‌ها مقارن شد، به محضر خانواده محترم آن مرحوم، همه شاگردان، دوستداران و مریدانش و همچنین به جامعه دانشگاهی و اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مذکور تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه حضرت احدیت برای آن عالم فرزانه درگذشته، طلب غفران و رحمت واسعه الهی دارم. خداوند متعال به بازماندگان صبر و شکیبایی عطا فرماید و روح متعال این عالم ربانی را با انبیا و اولیا محشور کند.

منصور غلامی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha