پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 958644
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۷
تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری(حفظه الله) است

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس گفت: حفظ آیات نورانی قرآن کریم، کلید تدبر و عمل به دستورات الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، خانم عصمت قلی زاده در حاشیه برگزاری دوره حفظ و تربیت مربی حفظ قرآن کریم در مدرسه علمیه الزهرا، با بیان اینکه تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری است، بیان کرد: دوره تربیت مربی حفظ قرآن با همکاری موسسه قرآنی دارالثقلین با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین محمد برادر مجیدی با حضور اساتید و طلاب در این مدرسه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره طی مدت سه سال داوطلبان موفق به حفظ قرآن خواهند شد، اظهار داشت: این دوره با شرکت ۱۵ نفر از اساتید و طلاب، طی دو جلسه به صورت حضوری برگزار شد که به آموزش روش های کاربردی حفظ قرآن کریم پرداخته شد.

قلی زاده، با اشاره به لزوم تکرار و استمرار در حفظ قرآن کریم، افزود: شرکت کنندگان در این طرح، روزانه به حفظ پنج سطر قرآن و تکرار مداوم پرداخته و به مدرس دوره به صورت مجازی تحویل می دهند.

این کارشناس دینی، اولین و بالاترین مطلب را آیات قرآن و کلمات اهل بیت (علیهم السلام) دانست و اشاره کرد: کسانی که حافظ هستند، مبلغان توانمند و با مهارتی در امر تبلیغ هستند که همین امر موجب انس و محبت به قرآن موجب تلاوت و حفظ کلام نورانی الهی و کاربردی کردن دستورات آن در زندگی آنان می شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha