پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کارت جامعه الزهرا

حوزه/ زمان دریافت کارت آزمون ورودی سطوح دو، سه و بازپذیری جامعه‌الزهرا(س) و شیوه برگزاری آزمون اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، زمان دریافت کارت آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام از سوی اداره سنجش و پذیرش معاونت آموزشی این مؤسسه علمی حوزوی اعلام شد.

بر اساس این گزارش، داوطلبان آزمون ورودی سطوح ۲ و ۳ و بازپذیری می‌توانند برای دریافت اطلاعات ورود به سامانه آزمون مجازی، صبح روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت، به سایت پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

بر اساس اطلاعیه اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام، آزمون ورودی سطح ۲، سطح ۳ و بازپذیری در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

آزمون مجازی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت دو مرحله ای اجرا می‌شود:

مرحله اول آزمون ورودی، عصر روز دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد که شرکت در این آزمون برای همه داوطلبان سطح ۲ و۳ و بازپذیری الزامی است.

این آزمون، آزمون علمی نیست و صرفاً یک آزمون شبیه‌سازی شده آزمون اصلی است تا داوطلبان با نحوه ورود و شرکت در آزمون مجازی آشنا شوند و نسبت به رفع ابهامات و مشکلات پیش از آزمون اصلی اقدام گردد. سوالات آزمون آزمایشی به صورت نظرسنجی است.

کارت آزمون از صبح روز دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت قابل دریافت است و اطلاعات تکمیلی بر روی کارت قابل مشاهده است.

توجه: به همه شرکت کنندگان این آزمون ۱۰ امتیاز ویژه تعلق خواهد گرفت که به امتیاز آزمون اصلی آنها اضافه خواهد شد.

مرحله دوم آزمون ورودی، روز جمعه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد. داوطلبان سطح ۲، سطح ۳ و بازپذیری در ساعت تعیین شده در کارت آزمون باید در آزمون شرکت کنند.

آزمون ورودی  سطح ۴ و دوره عالی فقه نیز به صورت حضوری خواهد بود که با توجه به وضعیت شیوع کرونا در کشور و حفظ سلامت داوطلبان به تاریخ دیگری موکول شده و زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی در اطلاعیه های بعدی ارائه خواهد شد. داوطلبان می‌توانند اطلاعات تکمیلی مربوط به پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام را در سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir مشاهده کنند.

دریافت دفترچه راهنمای آزمون آنلاین

313/61

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha