سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024

حوزه/ وعده الهی قطعا نابودی اسرائیل است و بی‌تردید نیروهای مقاومت فلسطین قوی‌تر و آماده‌تر از هر زمان دیگر برای آزادی سرزمین‌های اشغالی از یوغ حاکمیت صهیونیست‌ها اقدام خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  متن  بیانیه تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز در حالی سالگرد تاسیس شجره خبیثه رژیم منحوس اسرائیل رسیده که از آخرین جمعه ماه رمضان تا یوم النکبه ،جنایات صهیونیست ها علیه مردم بی دفاع فلسطین ابعاد جدیدی به خود گرفته است.
محدودیت های جدید در مسجد الاقصی، اشغالگری و بیرون راندن مردم از محله شیخ جراح و در پی آن حملات دیوانه بار هوایی و توپخانه ای به باریکه غزه  حاکی از آن است که رژیم کودک کش اسرائیل هیچ مرزی را برای بقای خود نمی شناسد و کماکان به پشتوانه استکبار جهانی آمریکا، انگلیس و فرانسه و سایر دول مرتجع منطقه برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی دریغ نمی ورزد.
فراگیر شدن این جنایت هاعلیه مردم مظلوم و بیگناه فلسطین در مصاف با اشغالگران قدس که منجر به شهادت ده‌ها مرد و زن و کودک بی دفاع شده است احساسات و عواطف امت اسلامی و حق طلبان و آزادگان جهان را جریحه‌دار و ماهیت پلید و شیطانی اسرائیل غاصب و حامیان خبیث آن را آشکارتر ساخت. 
وعده الهی قطعا نابودی اسرائیل است و بی‌تردید نیروهای مقاومت فلسطین قوی‌تر و آماده‌تر از هر زمان دیگر برای آزادی سرزمین‌های اشغالی از یوغ حاکمیت صهیونیست‌ها اقدام خواهند کرد. امروز مقاومت فلسطین با حمایت ملت های منطقه از انتفاضه سنگ به انتفاضه موشک و پهباد رسیده است. و دیری نمی پاید تا در سایه مجاهدت ها، رشادت ها و جانبازی های جوانان فلسطینی و جبهه مقاومت بنیان این شجره خبیثه و غده سرطانی در منطقه برچیده خواهد شد.
تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (علیه السلام) ضمن محکومیت شدید این جنایات فجیع و دردآور ، از همه ملت های منطقه و مجالس  و دول کشورهای اسلامی و آزادگان دنیا انتظار دارد که در سکوت سازمانهای بین المللی مدعی حقوق بشر با وحدت و همدلی از تمام امکانات و ابزارها  برای توقف تجاوزات، خشونت ها و جنایات رژیم جعلی، تروریست و کودک کش صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین استفاده نموده و در جهت تعقیب کیفری ومحاکمه جلادان صهیونیست  بخاطر نقض آشکار حقوق بشر ومقررات بین المللی ،تمام مساعی خود را به کار گیرند.

روابط عمومی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha