سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: ایستادگی و مقاومت ملت فلسطین در برابر تجاوزگری‌های اسرائیلی‌ها در تاریخ بی‌نظیر بوده است، امروز جبهه و نهضت مقاومت اسلامی به کابوس بزرگ غاصبان قدس تبدیل شده اند.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین، اظهار داشت: دنیا به عینه شاهد تجاوزات رژیم اشغالگر قدس است، ولی با تاسف باید گفت که جهانیان تنها نظاره‌گر نسل‌کشی بزرگی در فلسطین می‌باشند و این مسئله زمانی چهره بسیار ناخوشایند و تاسفبار به خود می‌گیرد که سران اسلامی ـ عربی در مقابل جنایت‌های ضدبشری سکوتی خفت‌بار پیشه کرده‌اند.

 استاد حوزه علمیه کردستان در ادامه تاکید کرد: سکوت کشورهای عربی و مسلمان را می‌توان مانند چراغ سبزی به اسرائیلی‌ها دانست، ولی این به اصلاح سیاستمداران جهان اسلام نمی‌دانند که روزگاری نه چندان دور این آتش دامان آنها را نیز فرا خواهد گرفت.

حجت الاسلام حسینی افزود: با توجه به اعترافات مقامات صهیونیستی، این حد از ایستادگی و مقاومت ملت فلسطین در برابر تجاوزگری‌های اسرائیلی‌ها در تاریخ بی‌نظیر بوده است؛ امروز جبهه و نهضت مقاومت اسلامی به کابوس بزرگ غاصبان قدس تبدیل شده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: جهان اسلام باید از سکوت که مانند پیله‌ای است که به دور خویش تنیده‌، بیرون بیاید، زیرا این وضعیت منفعل مسلمین برای آیندگان می‌تواند هزینه‌های بسیاری به دنبال داشته باشد.

وی  با اشاره به جنایت هفته گذشته گروهک صهیونیستی ـ تکفیری داعش در افغانستان، عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان گروهی منحرف و جنایتکار به‌نام داعش دست به جنایتی بزرگ علیه دانش آموزان دختر در افغانستان زد که بازهم سکوت کشورهای عربی ـ اسلامی در مقابل این جنایت به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و نیست.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: انتخابات در ایران نماد بارز مردمسالاری دینی است و حضور در این همه‌پرسی برای برون رفت کشور از وضعیت کنونی، حیاتی و ضروری می‌باشد.

حجت الاسلام حسینی در پایان به معیارهای یک انتخاب درست اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: باید در انتخاب شخص اصلح معیارهایی همانند پاکدستی، تعهد، تخصص، روحیه انقلابی و اسلامی و... از جمله ویژگی‌های شخص مورد نیز برای پست ریاست جمهوری باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha