جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پاسخ به شبهات کرونائی

حوزه/ خادمان امور فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با بهره‌مندی از بستر فضای مجازی، در راستای پاسخگویی به شبهات مهدویت کتاب صوتی امام من را به دختران جوان و نوجوان معرفی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در راستای معرفی فرهنگ انتظار، وظایف منتظران و نقش نوجوانان در بستر سازی ظهورکتاب صوتی «امام من» را از طریق کانال معصومانه به دختران نوجوان معرفی کرد.
کتاب صوتی« امام من» داستان هایی کوتاه و جذاب برای آشنایی بیشتر با امام زمان و پاسخگویی به بسیاری از شبهات با جملاتی دلنشین به نوجوانان است.
کتاب صوتی« امام من» نوشته نرجس شکوریان فرد، با عنوان عهد مانا در قالب مجموعه کلیپ های صوتی توضیحی جامع و مفید با محوریت مبحث مهدویت و امام زمان برای نوجوانان است.
کتاب «امام من» با داستان های کوتاه و شیرین از امام زمان(عج) می گوید و محبت و معرفت افزایی نسبت به امام زمان را در میان قشر نوجوان ترویج می کند.
نویسنده در این کتاب بعد از بیان داستان در چند خط با بیانی شیرین باب تفکر و تعقل را می گشاید و اضافه بر نشاندن حلاوت محبت امام در قلب نوجوان و جوان، شبهات زیادی را می تواند حل کند.
این کتاب ازکتاب های خاص و فوق العاده است که نوجوانان برای آشنایی با فرهنگ انتظار و مهدویت و پاسخگویی به شبهات مهدویت می‌توانند آن را مطالعه کنند.
لازم به ذکر است، مباحث مرتبط با مهدویت در کانال معصومانه در قالب محافل مجازی دختران خورشید نیز برای نوجوانان تبیین می‌شود و نوجوانان از طریق ارتباط با پشتیبان های اعلام شده در کانال معصومانه به آدرس masumaneh@ می‌توانند پرسش های خود در مورد مهدویت را با کارشناسان رواق کودک و نوجوان آستان مقدس بانوی کرامت مطرح کرده و پاسخ پرسش ها و شبهات خود را از کارشناس مذهبی رواق کودک و نوجوان دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha