جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ بزرگداشت شهدای مدرسه سیدالشهدای کابل در مدرسه علمیه عصمیته سمنان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نجم با بیان این که شهادت در راه خدا افتخار شیعیان امیرالمومنین(ع) است، افزود: آنچه شهید عزیزمان سردار حاج قاسم سلیمانی سالها به دنبال آن بودند، در آخر به آرزوی خود رسیدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، در جمع مدیران و طلاب مدرسه علمیه عصمتیه سمنان، در سالن همایش های بنت المصطفی (س) این مدرسه در برنامه بزرگداشت شهدای مدرسه سیدالشهدای کابل گفت: امیر المومنین(ع) فرموده اند: که همانا خداوند برای گروهی کشته شدن را مقدر فرموده و برای گروهی دیگر مردن را؛ یک عده بناست با کشته شدن در راه خدا از دنیا بروند و یک عده هم با مرگ طبیعی. حضرت در جای دیگری فرمودند: اگر من هزار بار در راه خدا قطعه قطعه شوم با شمشیر، برای من راحت تر است تا در بستر از دنیا بروم.

وی با بیان این که شهادت در راه خدا افتخار شیعیان امیرالمومنین(ع) است، افزود: آنچه شهید عزیزمان سردار حاج قاسم سلیمانی سالها به دنبال آن بودند، در آخر به آرزوی خود رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین نجم تصریح کرد: آرزوی همه ما این است که با شهادت از دنیا برویم و این امر توفیق است که از طرف خدا روزی ما می‌شود.

وی ادامه داد: دنیای استکبار بداند ما شیعیان امیرالمومنین(ع) هیچ واهمه‌ای از حرکات مذبوحانه آنان نداریم، آنها می خواهند رعب ایجاد کنند یا با این نوع حرکات ضربه ای به اسلام و شیعه بزنند، ولی بدانند که درخت تنومند شیعه با این خون‌ها آبیاری می‌ شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان در پایان شهادت دانش آموزان مظلوم مدرسه سیدالشهدا(ع) غرب کابل را به ملت افغانستان تسلیت گفت و با آنان ابراز همدردی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha