جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفحه مجازی مصطفی رستمی

حوزه/ نهاد این آمادگی را دارد که در کنار تشکل‌های دانشجویی و استادی از طیف‌های مختلف و اعضای محترم هیأت‌های علمی دانشگاه‌ها خصوصا محققان علوم انسانی بستر ساز گفت و گو و تبادل نظر باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با انتشار فیلمی از دیدار اخیر دانشجویان با رهبر انقلاب در صفحه مجازی‌اش نوشته است:

حالا نوبت گفتمان سازی دانشگاه است.

دیدارهای رمضانی رهبر انقلاب و دانشجویان همواره خاطر انگیز بوده است، هم به سبب لطف همیشگی رهبری به دانشجویان و دانشگاه و هم به واسطه صحبت‌های صریح و جدی دانشجویان در این دیدار که عموما با پاسخ‌ها و توضیحات رهبری گره‌های مهم فکری و سیاسی زیادی از کشور گشوده است.

جلسه امسال هم از این قاعده مستثنی نبود و حتی می‌توان گفت برخی نکاتی که توسط دانشجویان و نمایندگان تشکل‌ها مطرح شد از عمق خوبی هم برخوردار بود. ایده‌هایی که بعضا از صحبت‌های برخی کاندیداهای ریاست جمهوری که این روزها طرح می‌شود جلوتر و جدی‌تر بود.

نکات قابل تأمل تشکل‌ها در کنار طرح موضوع ایجابی تحول خواهی از سوی رهبر انقلاب می‌تواند چارچوب مناسبی برای یک بحث ساختارمند نظری با پیوست‌های جدی سیاست‌گذارانه در محیط دانشگاه باشد، ابعاد مسئله تحول از آن دست موضوعاتی است که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری باید در محیط‌های دانشگاه به شکل جدی مورد توجه قرار گیرد تا بتوان از خروجی آن در دولت آتی نهایت استفاده را برد.

نهاد این آمادگی را دارد که در کنار تشکل‌های دانشجویی و استادی از طیف‌های مختلف و اعضای محترم هیأت‌های علمی دانشگاه‌ها خصوصا محققان علوم انسانی بستر ساز گفت و گو تبادل نظر در این خصوص باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha