سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام احمدی قزوین

حوزه / تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: آمریکایی‌ها تنها روی مسئله تحریم متمرکز نشده و انتخابات را هم در دستور کار خود قرار داده اند، اینکه مردم را به عدم حضور و رأی ندادن تشویق کنند؛ این موضوع یعنی آمریکایی‌ها متوجه شده اند اگر مردم در انتخابات حضور مؤثر داشته باشند، روی کارآمدی کشور تأثیر می‌گذارد.

 حجت الاسلام مهدی احمدی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد پرداخت و بیان کرد: انتخاباتی پرشور و حضور گسترده مردم می‌تواند خط بطلانی بر دسیسه‌های خارجی علیه ایران بوده و این پیام را به جهان ارسال کند که فشار و تحریم نمی‌تواند باعث عدم پشتیبانی مردم از نظام شود.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها تنها روی مسئله تحریم متمرکز نشده و انتخابات را هم در دستور کار خود قرار داده اند، اینکه مردم را به عدم حضور و رأی ندادن تشویق کنند؛ این موضوع یعنی آمریکایی‌ها متوجه شده اند اگر مردم در انتخابات حضور مؤثر داشته باشند، روی کارآمدی کشور تأثیر می‌گذارد.

رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی محصور شده است

کارشناس رسانه در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی که روزی رویای از نیل تا فرات را در سر داشت، امروز در درون سرزمین‌های اشغالی محصور شده است و شهرک‌های صهیونیست نشین در مناطق مرزی به شهر ارواح تبدیل شده اند و امروز نهالی که حضرت امام خمینی (ره) ۴۲ سال پیش آن را غرس کرد به درختی تنومند تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: جهان اسلام در هیچ زمان و تحت هیچ  شرایطی اسرائیل غاصب را به رسمیت نشناخته و نخواهند شناخت.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: در منطق کاخ سفید هر کس تسلیم اراده آنان باشد متمدن و دارای حق حیات و هر کس مخالف سلطه و تحمیل زور و تجاوز آنان باشد تروریست قلمداد می شود . 

کارشناس رسانه ادامه داد: رژیم جنایتکار و تجاوزگر اسرائیل با تکیه بر حمایت همه جانبه آمریکا و انگلیس در موج جدیدی از جنایات خود، ابتدا برای نابودی دولت مردمی فلسطین محاصره کاملی را حول غزه به وجود آورد تا مردم مسلمان فلسطین را تحت فشار قرار دهد.

وی اظهار کرد: ملت شریف ایران ضمن حمایت همه جانبه از انتفاضه و مقاومت ملت فلسطین در مقابل اشغالگران، تنها راه خاتمه بحران خاورمیانه را حذف غده سرطانی اسرائیل از منطقه است.

کارشناس رسانه ادامه داد: قدس متعلق به اسلام و بیت‌المقدس قبله اول مسلمانان باید به دامن اسلام بازگردد بنابراین همه باید در برابر جرثومه فساد، غده سرطانی و رژیم نژادپرست اسرائیل بایستیم.

رسانه های غربی جنایات اسرائیل را سانسور می کنند

حجت الاسلام احمدی با انتقاد از رسانه های غربی در جهت حذف جنایات وحشیانه اسراییل نسبت به مردم مظلوم فلسطین و غزه، بیان کرد: امروز متاسفانه شاهد حذف تصاویری از جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل در سرزمین های اشغالی نسبت به مردم بی دفاع فلسطین و غزه در شبکه های مختلف هستیم.

 وی همچنین اقدام کور و تروریستی استکبار جهانی در به شهادت رساندن دختران نوجوان در کشور افغانستان که منجر به شهادت این عزیزان شد را تسلیت گفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد حسن IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    کار خیلی خوبی هست.هر کسی به مسلمانان و همنوع ان خودشون کمک کنن.