پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 958810
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
انتخابات

حوزه/ مسئول ستاد گفتمانی دولت جوان انقلابی بسیج مدرسه علمیه معصومیه گفت: دولت بعدی نباید پیشرفت کشور را معطل خارج کنند و باید به همین ظرفیت های موجود داخلی توجه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کاروان روایت این هشت سال به منظور بازدید فعالان فرهنگی و اجتماعی از واحد های تولیدی آسیب دیده، مستضعفین حاشیه نشین و مردمی که سرمایه های خود را در بورس از دست داده‌اند برگزار شد.

در همین راستا امیدرضا صفایی  عنوان کرد: انتخابات ایام شور سیاسی و اجتماعی است و در این بین بعضا شاهد هستیم که آدرس های غلط و شعارهای بی پشتوانه ای برای حل مشکلات کشور داده می‌شود لذا لازم است در کنار این شور سیاسی کمک بشود فضای انتخاب مردم همراه با بینش و آگاهی باشد.

وی افزود: همچنین باید کمک بشود تا مسائل و مشکلات کشور جامع و دقیق دیده بشود.

مسئول ستاد گفتمانی دولت جوان انقلابی بسیج مدرسه علمیه معصومیه اظهار کرد: گاهی اوقات برای پیشبرد این موضوع سخنران دعوت می‌کنیم و نشست هایی برگزار می‌کنیم اما این بار ما تصمیم گرفتیم تا بصورت ملموس و میدانی عمل کنیم.

وی افزود: برای انجام این موضوع پای حرف دل تولیدکنندگان نشستیم و مشکلات شان را از زبان خودشان شنیدیم. اینکه چقدر از مشکلات شان ریشه در داخل دارد و چقدر ریشه در خارج دارد؟ نگاه غربگرا در حوزه اقتصاد چه آسیب‌هایی ایجاد کرده و چه انتظاراتی نسبت به دولت آینده وجود دارد؟

صفایی ادامه داد: ما معتقدیم که مشکلات و راه حل ها را باید صادقانه با مردم مطرح کردو نباید برای جمع آوری رای مردم غیر صادقانه وعده و شعارهای بدون پشتوانه بدهیم.

وی افزود: باید دید افرادی که برای حل مشکلات اقتصادی در خارج از کشور دنبال راه حل بودند چه تاثیری بر روند حل این مشکلات گذاشته اند؟ همچنین خطرات تداوم چنین نگاهی باید بررسی شود.

عضو بسیج مدرسه معصومیه قم تصریح کرد: دولت بعدی نباید پیشرفت کشور را معطل خارج کنند و باید به همین ظرفیت های موجود و تعطیل شده داخلی توجه کند.

وی افزود: ما در کنار مردم و تولید کنندگان و رزمندگان جنگ اقتصادی هستیم و صدای آنان خواهیم بود؛ در ایام انتخابات کمک خواهیم کرد تا مسائل اصلی مردم دیده و شنیده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha