پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی اکبری قزوین

 حوزه / دبیر مجمع طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین گفت: نباید قرآن به عنوان یک کتاب اسلامی صرف در نظر گرفته شود، بلکه باید آن را به عنوان کتاب قانون و نسخه شفابخش در زندگی به شیوه‌ای عملی به کار بست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مجتبی علی اکبری، ظهر امروز  امروز در مراسم تجلیل از فعالان عرصه قرآنی مسجد موسی بن جعفر (علیه الاسلام) قزوین، گفت: باید برای قرآن هر آنچه که می‌توانیم وقت بگذاریم. امروز نیاز اصلی جامعه بشری اهتمام ، توجه به قرآن و معارف قرآنی است.

وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم ما را به شیوه و رویه استوار هدایت می‌کند و  می‌توانیم برای زندگی خود شیوه‌های مختلفی را در پیش  گرفته و بررسی کنیم که زندگی ما در کدام قالب زندگی استوارتر و مستحکم‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: نباید قرآن به عنوان یک کتاب اسلامی صِرف در نظر گرفته شود، بلکه باید آن را به عنوان کتاب قانون و نسخه شفابخش در زندگی به شیوه‌ای عملی به کار بست.

قرآن  راه نجات انسان در تنگناهای مختلف است

دبیر مجمع طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین گفت: تلاوت قرآن کریم در همه حال ارزشمند است، زیرا همه قرآن، کلام خداست و خواندن همه سوره‌ها فضیلت و ثواب دو چندانی در برداشته و این کتاب آسمانی راه نجات انسان در تنگناهای مختلف است.

حجت الاسلام علی اکبری تصریح کرد: قرآن مجید، دارویی شفابخش و پُربرکت و آب حیاتی است که عطش تشنگان حق را فرو می نشاند و  انسان را از انحرافات دور می سازد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha