جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ایران اسلامی پرچمدار دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در جهان است و کشورهای اسلامی نیز در برابر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در جمع فرمانده هان سپاه استان قزوین، گفت: امروز ملت مظلوم فلسطین بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت و پشیبانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: جنایات وحشیانه و ظالمانه صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی، قدس شریف و دیگر مناطق فلسطین بار دیگر چهره کریه استکبار و صهیونیسم بین الملل را به نمایش گذاشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی با پشتیبانی شرکایش از جمله‌ آمریکای جنایتکار دست به شهادت غیرنظامیان و فلسطینیان بی گناه می زند که این اقدام خلاف قوانین و قواعد بین المللی است و نشان دهنده ضعف و ناتوانی آنها  و همچنین تلاشی برای نجات این رژیم کودک کش از منجلاب زوال است.

وی ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی در طول تاریخ علیه بشریت بی نظیر بوده و این نشان دهنده خوی ددمنشانه این غده سرطانی است که امت اسلامی باید با وحدت خود آن را به سمت نابودی بکشانند.

معبودی افزود: حمله موشکی بی‌سابقه به تل آویو  نشان داد گنبد آهنین،   هم نمی تواند  از رسیدن موشک به اهداف خود جلوگیری کند و این تنها یکی از دستاوردهای مقاومت قهرمان است که دشمن را در روزهای آینده نیز غافلگیر خواهد کرد.

وی اظهار کرد: ملت فلسطین در سرزمین‌های اشغا شده از سال ۱۹۸۴ ثابت کردند که مردمی اصیل بوده و هر لحظه منتظر فرصت برای قیام علیه اشغالگران و کمک به آزادی فلسطین از این اشغال هستند.

 معبودی تصریح کرد: قدس شریف متعلق به همه مسلمانان جهان است و امت اسلامی بدون تردید تا پاکسازی آن از وجود نحس صهیونیست ها از پای نخواهند نشست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ایران اسلامی پرچمدار دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در جهان است و کشورهای اسلامی نیز در برابر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی بایستند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha