جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار حجت الاسلام والمسلمین نظری با امام جمعه ساری

نماینده ولی فقیه در مازندران، با بیان این که آیت الله نظری خادم الشریعه(ره) عمر با برکت خود را صرف اعتلای دین و انقلاب کرد، گفت: این عالم انقلابی سابقه ای طولانی در مبارزات نهضت و همچنین همراهی با امام راحل و مقام معظم رهبری داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین شریف الدین نظری خادم الشریعه، فرزند آیت الله نظری خادم الشریعه(ره) به همراه جمعی از روحانیان، امروز با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار ضمن تجلیل از خدمات علمی، مبارزاتی، فرهنگی و اجتماعی آیت الله نظری خادم الشریعه(ره)، از ایشان به عنوان عالمی ولایت مدار و مردمی یاد کرد.

وی با بیان این که آیت الله نظری خادم الشریعه(ره) عمر با برکت خود را صرف اعتلای دین و انقلاب کرد، افزود: این عالم انقلابی سابقه ای طولانی در مبارزات نهضت و همچنین همراهی با امام راحل و مقام معظم رهبری داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آیت الله نظری خادم الشریعه(ره) پس از پیروزی انقلاب همواره در مسیر آرمان های امام و رهبری گام برداشتند، تصریح کرد: این عالم وارسته توانست در طول عمر با برکت خود آثار و خدمات ارزشمندی از خود به یادگار بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، ساده زیستی و مردم داری را از دیگر ویژگی های آیت الله نظری خادم الشریعه(ره) برشمرد و خاطرنشان کرد: رفع مشکلات و گرفتاری مردم همواره یکی از مهم ترین دغدغه های این عالم والا مقام بود.

حجت الاسلام والمسلمین شرف الدین نظری خادم الشریعه، فرزند آیت الله نظری(ره) نیز در این دیدار، مازندران را استانی با سبقه دینی معرفی کرد و گفت: دیار طبرستان در طول تاریخ مهد پرورش عالمان و فرهیختگان برجسته بوده است.

وی با بیان این که شخصیت های بنامی در طول تاریخ از حوزه های علمیه مازندران پرورش یافتند که هر کدام خدمات و آثار ماندگاری از خود بر جای گذاشتند، افزود: امروز رشد و تعالی جامعه اسلامی مرهون همان تلاش ها و مجاهدت های علمی، تبلیغی، فرهنگی و اجتماعی عالمان برجسته دینی است.

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود به شخصیت برجسته آیت الله نظری خادم الشریعه(ره) اشاره کرد و گفت: مرحوم والد عمر با برکت خود را در مسیر رشد و تعالی دینی و اعتقادی جامعه اسلامی سپری کردند.

وی با بیان این که آیت الله نظری(ره) در تبلیغ دین و معارف اهل بیت(ع) همواره پیشگام و پرچمدار بودند، خاطرنشان کرد: دهه غدیر که امروز وجهه بین المللی به خود گرفته از جمله آثار ماندگار این فقیه مجاهد است که همواره در جهت تبلیغ و نشر آن تلاش های بسیاری داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خادم US ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    0 0
    شرف الدین نظری خادم الشریعه درست است نه شریف الدین