دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیام تبریک استاندار قم

حوزه/ استاندار قم به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر بهرام سرمست به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیامی را صادر کرد که بدین شرح است؛

«بسمه تعالی»

فرا رسیدن « ۲۷ اردیبهشت» روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و زحمت کشان این عرصه در کشور و استان مقدس قم تبریک عرض می نمایم.

در دنیای امروز، برقراری تعامل و ارتباط دو سویه و مبتنی بر اعتماد متقابل با مخاطبین یکی از نیازهای اساسی و از جمله عوامل مهم و تأثیرگذار بر حیات اجتماعی سازمان های ارائه دهنده خدمات محسوب می شود و روابط عمومی، مهم ترین عنصر سازمانی تأمین کننده این نیاز اساسی می باشد. مجموعه ای که در تلاش است تا با بکارگیری دانش، تکنیک، مهارت و خلاقیت، فضای سالم و مطلوبی را برای گردش شفاف، سریع و صحیح اطلاعات در جامعه، آگاهی بخشی، تنویر افکار عمومی و تسهیل تعاملات اجتماعی بر پایه اعتماد متقابل فراهم آورد.

در حال حاضر، رشد سریع ارتباطات و فناوری های نوین و گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی، گذر از روابط عمومی سنتی مرسوم فعلی به سمت روابط عمومی هوشمند و حرفه ای گرا در دستگاه های اجرایی را ضروری ساخته است و بالطبع لازمه تحقق چنین امر مهمی، برخورداری از نیروی انسانی متخصص، حرفه ای، کارآمد، توانمند و آموزش دیده در سطوح مختلف مدیریتی و کارشناسی روابط عمومی و بهره مندی مؤثر از تجهیزات و فناوری های جدید اطلاع رسانی و ارتباطی در این حوزه است. تغییر و تحولی که به عنوان یک اتفاق مثبت، می تواند کارآمدی بیشتر و پاسخگویی بهتر به نیازهای مورد مطالبه از این مجموعه را به دنبال داشته باشد.

ضمن تبریک مجدد این روز به همه تلاش گران عرصه روابط عمومی و قدردانی از زحمات و تلاش های آنان در راه پیشبرد سیاست های اطلاع رسانی دولت در استان به ویژه در عرصه مقابله با کرونا، توفیقات روزافزون این قشر در ایفای مؤثر رسالت های خطیر کاری از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha