جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عراق

حوزه/ اتحادیه پزشکان عراق ضمن اعلام آمادگی پزشکان عراقی برای مشارکت دراقدامات امداد و نجات فلسطینی ها از "اتحادیه پزشکان عرب" خواست در بغداد یا هر جای دیگر تشکیل جلسه دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، با گذشت ۸ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و سکوت بیشتر مجامع غربی و آمریکایی و حمایت آنها از رژیم غاصب قدس گروه های داوطلب در مناطق مختلف جهان خواهان مشارکت در کمک رسانی به ملت مظلوم فلسطین شدند.

در همین راستا، "اتحادیه پزشکان عراق" اعلام کرد که درهای کمک داوطلبانه پزشکی جهت کمک به مجروحان فلسطینی در نتیجه تهاجم مداوم اسرائیل علیه مردم فلسطین ، به ویژه در نوار غزه ، به روی پزشکان عراقی باز شده است.

به گزارش العالم، این اتحادیه در بیانیه ای اعلام کرد: "درهای  کمک داوطلبانه به فلسطینی ها به روی پزشکان عراقی بازشده و متخصصان پزشکی و بهداشتی به منظور ارائه کمک های بشردوستانه و پزشکی می توانند در این زمینه مشارکت داشته باشند" .

 اتحادیه  پزشکان عراقی تأکید کرد:  پزشکان عراقی آمادگی دارند تا در تلاش های پزشکی برای کمک به تیم های امداد و نجات مشارکت داشته باشند.

 اتحادیه پزشکان عراقی از "اتحادیه پزشکان عرب" خواست در بغداد یا هرجایی که در آن توافق کنند برای بررسی وقایعی که اتفاق می افتد تشکیل جلسه دهند و انواع و اشکال کمک رسانی به ملت فلسطین را پیشنهاد دهند.

"اتحادیه پزشکان عرب" متشکل از  اجتماع و اتحادیه ها و  انجمن های پزشکی در کشورهای عربی است که در ۱۹۶۲ در مصر تاسیس شد.

 اتحادیه  پزشکان عراقی از  دولت های عربی ، شورای امنیت ، دبیرکل سازمان ملل و همه کشورهای دوست خواست تا موضع قاطعانه ای برای جلوگیری از تجاوزات اسرائیل بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha