پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: جایگاه بین المللی و اقتدار نظام با مشارکت و آرای مردم تقویت می شود و در شرایطی که تمام رسانه های غربی برای عدم شرکت مردم ایران در انتخابات تبلیغ می کنند، این امر نشان می دهد که انتخابات برای دشمن از اهمیت بالایی برخوردار بوده که باید حضور فعال و باشکوهی داشته باشیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در نشست بصیرتی با موضوع انتخابات که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین برگزار شد، گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات تبعات داخلی و بین المللی داشته و در پیشرفت، کشور تاثیرگذار است .

وی خاطرنشان کرد: مشارکت آحاد ملت ایران اسلامی در انتخابات و تحقق عملی اراده مردم در تعیین افراد مسئول در ارکان مختلف نظام یکی از موارد و برکات پیروزی انقلاب اسلامی و بالاترین حد اجرای مردم سالاری دینی است و بر این اساس مردم نیز همواره پیشتاز شرکت در انتخابات هستند.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: حضور در انتخابات نه تنها از لحاظ فردی تکلیف ملی، دینی و شرعی است، بلکه از جنبه سیاسی نیز شرکت مردم در انتخابات نشان دهنده سطح آگاهی و شعور سیاسی آنان نسبت به سرنوشت خود می باشد.

وی اظهار کرد: در کنار اهمیت و تاثیر انتخابات در اتحاد، یکپارچگی و عزم ملی در داخل کشور، در بعد خارجی نیز حضور گسترده در انتخابات نشان دهنده اقتدار ملی و سیاسی کشور در عرصه بین‌المللی می‌باشد و بی شک این موضوع در تحقق اراده سیاسی کشور در معادلات بین‌المللی، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در انتخابات  سال جاری  باید با حضور گسترده خود در این آزمون بزرگ زمیینه را برای تحقق آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر ی معظم انقلاب اسلامی هموار سازند.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: جایگاه بین المللی و اقتدار نظام با مشارکت و آرای مردم فراهم می شود و در شرایطی که تمام رسانه های غربی برای عدم شرکت مردم ایران در انتخابات تبلیغ می کنند، این امر نشان می دهد که انتخابات برای دشمن نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده که باید حضور فعال و باشکوهی داشته باشیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha