پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 959052
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
تجلیل از برگزیدگان در یزد

حوزه/ آیین تجلیل از برگزیدگان دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی در یزد برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد،  پیش از ظهر امروز، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) از درگاه های پخش زنده حوزه‌های علمیه خواهران به آدرس live.whc.ir ، و  هیئت‌آنلاین  برگزار شد.

این نشست که در قم و در سالن همایش‌ آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به صورت حضوری و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد، در یزد به میزبانی حوزه علمیه خواهران استان یزد  به‌صورت برخط و در ۱۴ استان دیگر که دارای آثار برگزیده  بودند، برگزار شد و طی این مراسم  از برگزیدگان استانی نیز تجلیل شد.

 در استان یزد، این نشست با حضور حجج اسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه یزد، محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان، فیاضی معاون پژوهش حوزه های علمیه برادران استان یزد و چند تن از دیگر مسئولان حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

بر پایه این گزارش،  خانم فاطمه کریمی بندرآبادی  طلبه مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها یزد در بخش مقاله با  موضوع «راهکارهای درمان حسادت از منظر آیات و روایات» موفق به کسب رتبه سوم کشوری و آقای علیرضا کارگر در بخش ویژه جشنواره علامه حلی(ره) با مقاله: جایگاه شناسی » فقه اللّغه  در فهم و طراحی اجتهادی امام خامنه ای با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب»  از مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام اردکان،  حائز رتبه سوم کشوری شدند.

آیین تجلیل از این دوبرگزیده استان یزد همزمان با ظهر امروز پس از پایان نشست آنلاین کشوری با اهدای لوح تقدیر و جوایز با حضور مدیران حوزه های برادران وخواهران و مدیران پژوهشی برگزار شد.

گفتنی است، در سطح آثار برگزیده برای نخستین بار،  امسال آثار خواهران با یک اثر بیشتر از برادران که تعداد آثار برگزیده خواهران ۲۷ اثر و برادران ۲۶ اثر بود و سهم برگزیدگان از میان ۵۸۷ اثر در ۱۰ گروه علمی، بر اساس قالب آثار شامل چهار کتاب، ۱۷ پایان‌نامه، ۹ تحقیق پایانی و ۲۳ مقاله بود که پس از بررسی آثار ارسالی توسط ۵۰۰ نفر از صاحب‌نظران و ارزیابان، تعداد ۵۳ اثر از ۱۵ استان کشور برگزیده شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha