دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سلسله نشست

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری دوره های مجازی سیاسی ویژه انتخابات خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، پیرامون برنامه های سیاسی ویژه انتخابات ۱۴۰۰اظهار کرد: براساس شرایط کرونایی، دوره های سیاسی بصورت مجازی و با شعار انتخاب اصلح که از بیانات حضرت امام خامنه ای حفظه الله می باشد ، برگزار می شود.

وی درباره کیفیت و کمیت این دوره ها، بیان کرد: دوره ها و نشست هایی که تا کنون برنامه ریزی شده است، می توان به دوره کارآمدی نظام سیاسی اسلام اشاره کرد که با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی ابوطالبی از اساتید موسسه امام خمینی(ره) قم، برای عموم برگزار می گردد.
حجت الاسلام امیریان افزود: همچنین دو نشست سیاسی با حضور دکتر محمد صادق کوشکی از اعضاء هیئت علمی دانشگاه تهران و حجت الاسلام و المسلمین بهنام طالبی طادی از اساتید دانشگاه باقرالعلوم قم برگزار می شود.

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در توضیح مزایای شرکت در این دوره، اظهار کرد: قبل از هر چیز بیان این مطلب ضروریست که صرف شرکت و استفاده از محتوای دوره برای طلاب و عموم مردم لازم است و نقش روشنگری دارد و نکته دوم اینکه در کنار مطلب اول ، کسانی که در دوره ها شرکت نموده و توانستند به حداقل دو سوم سئوالات به درستی پاسخ دهند مدرک پایان دوره دریافت می نمایند.

وی  ادامه داد: محتوا ها بصورت فایل های تصویری و صوتی پنج دقیقه ای ارائه می گردد، آزمون های دوره بصورت مجازی انجام می شود، همچنین شرکت افراد غیرطلبه هم در دوره بالحاظ شرایط مندرج در لینک ثبت نام بلامانع است.

حجت الاسلام امیریان در مورد سایر اساتید این دوره ها و نشست ها افزود: در این دوره ها سعی بر این است از افراد متخصص و صاحب نظر بهره گرفته شود..

وی افزود: طلاب برای شرکت و پاسخگویی به سؤالات می توانند در پیام رسان سروش و ایتا با شماره تلفن۰۹۱۳۲۰۹۳۳۱۶ مرتبط باشند؛ همچنین شرکت کنندگان می توانند جهت دریافت فایل ها به کانال واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان در پیام رسان های ایرانی ایتا و سروش به آدرس https://eitaa.com/farhangihozeh @ مراجعه کنند..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha