شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
علی‌اصغر رنجبر

حوزه/ مدیرکل زندان‌های استان قم گفت: در قالب طرح سی خانواده زندانی و سی مسئول در ایام ماه مبارک رمضان از ۵۵ خانواده زندانی بی‌بضاعت در ماه مبارک رمضان بازدید به عمل آمد.

علی‌اصغر رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اجرای طرح سی خانواده زندانی و سی مسئول در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: آشنایی مسئولان با مشکلات و نیازهای خانواده‌های زندانیان اصلی‌ترین هدف این طرح بود.

وی بیان داشت: توانمندسازی و آشنایی با رنج‌ها و نیازهای خانواده‌های زندانیان و همچنین پیداکردن راه‌حل‌های مناسب از دیگر برنامه‌های این طرح بود.

رنجبر بیان داشت: در برخی از این دیدارها رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، رئیس‌کل دادگستری و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب قم حضور داشتند که موجب دلگرمی ما برای ادامه اجرای این طرح شد.

وی ادامه داد: خانواده زندانیان به‌صورت مستمر انجام می‌شد در ماه‌های دیگر هم به‌صورت هفتگی از خانواده زندانیان بازدید می‌شود و سعی ما بر این است تا پایان سال، یک دوره تمام خانواده زندانیان مورد بازدید قرار بگیرند، مشکلاتشان مورد بررسی و نهایت تلاش جهت رفع آنها بکار گرفته شود.

مدیرکل زندان‌های قم به نتایج این دیدارها هم اشاره کرد و گفت: موضوع اشتغال‌زایی خانواده زندانیان و توانمندسازی آنها، یکی از اقدامات مهم و ویژه‌ای است که در دستور کار اداره کل زندان‌های قم قرار خواهد گرفت چراکه در اکثر بازدیدهایی که صورت گرفت این نیاز مشهود بود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های موجود چنانچه خانواده زندانیان در اشتغال و درآمدزایی توانمند شوند اهم مشکلات آنها رفع می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha