شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمد حسن زنگویی

حوزه/ نشست کارشناسان آموزش غیرحضوری مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه با مدیر این مرکز و با هدف برشماری اهداف و برنامه ها بویژه در عرصه مهارت آموزی مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه  نشست کارشناسان آموزش غیرحضوری مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه با مدیر این مرکز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام محمد حسن زنگویی، مدیر این مرکز ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران به ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه های مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه در سال ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: در سال جاری عمده فعالیت های مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه معطوف به آموزش های غیرحضوری خواهد بود.

مرتضی رضایی سپس به ایراد سخن پرداخته و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اداره آموزش های غیرحضوری این مرکز گفت: یکی از برنامه های این واحد رونمایی از اپلیکیشن سامانه مهارت خانه طلاب در آینده ای نه چندان دور است.

وی از اضافه کردن قابلیت های جدید در سامانه مهارت خانه طلاب خبر داد و افزود: قابلیت هایی همچون صدور گواهی نامه و معرفی نامه آنلاین مثال هایی از ابزارهای جدیدی است که در مهارت خانه طلاب تعریف شده اند.

مدیر آموزش های غیرحضوری مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه گفت: از دیگر برنامه های اداره آموزش غیرحضوری مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه راه اندازی کانال اطلاع رسانی مهارت خانه طلاب در شبکه های اجتماعی بوده که پشتیبانی این کانال هم در ساعات اداری و هم در ساعات غیراداری انجام می گیرد.

وی افزود: تشکیل اتاق فکر اداره آموزش های غیرحضوری با حضور افراد متخصص از نهادها و مراکز همسو یکی دیگر از اقدامات این واحد در ماه های اخیر بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha