سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه خمینی شهر

حجت الاسلام والسملمین موسوی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و بیانات امام راحل( ره) و رهبر معظم انقلاب شعار از نیل تا فرات تحقق نیافته و خیمه جبهه مقاومت در جهان با محوریت جمهوری اسلامی ایران برپاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی، شامگاه سه شنبه در جمع طلاب مدرسه جواد الائمه(ع) خمینی شهر در خصوص فرصت هایی که پروردگار در اختیار انسان قرار می دهد، گفت: بر اساس روایتی از امیرالمومنین (ع) جسم انسان به وسیله تزکیه و تهذیب نفس می تواند اعمال خوب را ذخیره آخرت خود نماید و به رشدو کمال برسد .

امام جمعه خمینی شهر با بیان این مطلب که حوزه های علمیه در صورتی می توانند برای اسلام اثر گذار باشند که با علم اهلبیت(ع) و بصیرت همراه باشند، افزود: دشمن حوزه علمیه ای را قبول دارد که اسلام سکولار را گسترش دهد، طلبه هایی را می پذیرد که به دنبال اسلام ناب  نبوده و بی بصیرت باشد.

موسوی تصریح کرد: در شرایط حساسی به سر می بریم، امروز دشمنان اسلام برای نابودی اسلام صف کشیده اند و از هیچ ظلمی فرو گذار نمی کنند.

وی به خاک و خون کشیده شدن جمعی از دختران دانش آموز شیعه در مدرسه سیدالشهدای افغانستان اشاره و بیان کرد: مدافعان حقوق بشر اگر چنین اتفاقی در گوشه ای دیگر از جهان رخ می نمود آیا همین گونه برخورد می کردند؟ دبیر کل سازمان ملل که دم از حقوق بشر می زند، نهایت کاری که انجام می دهد فقط ابراز ناراحتی است ، چرا نهادهای فرهنگی سکوت پیشه کرده اند و هیچ صدای اعتراضی بلند نمی شود؟

امام جمعه خمینی شهر با اظهار تاسف از وجود برخی افراد در داخل کشور که با دشمن همصدا هستند، اظهار کرد: چرا باید کسی که مسئولیت دیپلماسی کشور اسلامی را بر عهده دارد در آرمانهای اسلامی تشکیک ایجاد کند و بیان دارد با وجود میدان، دیپلماسی نتوانست وظیفه خود را انجام دهد؟ امروز یک سری از تفکرات  مخالف سخنان امامین انقلاب است در حالی که عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو تفکرات انقلابی است.

موسوی ضمن بیان رشادتهای سردار دلها در تقویت منطقه، عنوان کرد: شهدای مدافع حرم هستی خود را در راه اهلبیت (ع)فدا کردند و بسیار ناپسند است که بخواهیم به مقام شامخ شهیدان توهین کنیم .

وی دریوزگی و رذالت روز افزون دشمنان را نتیجه بیداری جهان اسلام برشمرد و تشریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی و بیانات امام راحل( ره) و رهبر معظم انقلاب شعار از نیل تا فرات تحقق نیافته و خیمه جبهه مقاومت در جهان با محوریت جمهوری اسلامی ایران برپاست.

موسوی در ادامه سازش با دشمن را شکست دانست و اضافه کرد: سازش با دشمن در مکتب اسلام معنایی ندارد و سیاست خارجی کشور باید خیلی قوی باشد.

امام جمعه خمینی شهر به بحث انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: آحاد افراد جامعه باید فردی را انتخاب کنند که دغدغه نظام اسلامی را داشته باشد و هم تراز انقلاب اسلامی باشد، کما اینکه شورای نگهبان افرادی را تایید می کند ولی اصلح را آحاد جامعه با بصیرت انتخاب می کند.

در پایان مراسم ضمن قرائت قطعنامه علیه جنایات اسرائیل و امریکا و علیه ظلم و کفر ،طلاب و حضار شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرزام ابوفاضلی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    شعار نیل تا فرات تحقق نیافته یافته ؟؟؟؟ خیلی جمله مشکوکه