جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 959390
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
خانم خرم

حوزه/ به مناسبت فرا رسیدن روز ملی جمعیت، نشست" فرزند آوری و افزایش جمعیت" در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به مناسبت فرا رسیدن روز ملی جمعیت نشست "فرزند آوری و افزایش جمعیت" با حضور خانم خرم، کارشناس بهداشت و خانواده و جمعی از مادران دبستان دولتی دخترانه هجرت و خواهران طلبه، در حسینیه موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها برگزار گردید. 

 خانم خرم با اشاره به شرایط کرونا در کشور، گفت: هیچ منعی بین کرونا و بارداری مادران وجود ندارد و دوران بارداری در زمان کرونا نیاز به مراقبت های بیشتری دارد.

وی با اشاره به کاهش آمار باروری در کشور و بحران سالمندی، اظهار کرد: آمار ازدواج و موالید در کشور کاهش یافته و آمار طلاق افزایش پیدا کرده است.

کارشناس بهداشت و خانواده در بیان بهترین فاصله فرزند آوری، بیان کرد: بهترین فاصله سنی بین فرزندان ۳ تا ۵ سال مناسب است، چون با بالا رفتن سن زن علاوه بر افزایش ناباروری، عوارض آن از جمله فشار خون دیابت نیز افزایش می‌یابد.

در پایان، خانم رقیه موسوی گفت: آینده جمهوری اسلامی ایران با رای ملت در پای صندوق های رای مشخص می شود، لذا همه باید در روز انتخابات حاضر شده و حضور حداکثری داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha