سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سلیمانی

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه نباید به دشمنان اجازه انگیزه سوزی مردم در انتخابات داده شود، گفت: مسئولان وظیفه دارند با اتحاد و همدلی، جلوی انگیزه سوزی مردم را بگیرند.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، ظهر امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که با رعایت  پروتکل های بهداشتی و با حضور استاندار اصفهان با موضوع «کرونا و انتخابات»، در سالن اجتماعات امام رضا(ع) فرمانداری این شهرستان برگزار شد، به دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی ایران طی ۴۲ سال گذشته اشاره کرد و گفت: در مرحله پایانی دولت جاری باید دستاوردهای نظام اسلامی ایران توسط دولتمردان، استانداران  و امامان جمعه به مردم و دولت بعدی انتقال داده شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه دولتمردان باید وضع موجود را برای دولت بعدی و مردم تبیین کنند، ادامه داد: گرچه وضعیت معیشتی مردم خوب نیست و به علت گرانی با فشار روحی و روانی روبرو هستند، ولی خدماتی که نظام اسلامی ایران در زمینه های مختلف انجام داده  بسیار چشمگیر می باشد.

امام جمعه کاشان با قدردانی از خدمات  کادر درمانی کشوردر مبارزه با ویروس کرونا، گفت: کادر درمانی کشور با کمک نیروهای داوطلب جهادی توانست با حداقل  امکانات در مبارزه با ویروس کرونا خوش بدرخشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه نباید به دشمنان اجازه انگیزه سوزی مردم در انتخابات داده شود، افزود: مسئولان وظیفه دارند با اتحاد و همدلی، جلوی انگیزه سوزی مردم را بگیرند.

وی  با بیان اینکه رسانه ملی، روزنامه ها و خبرگزاری ها رسالت سنگینی در بیان دستاوردهای انقلاب دارند، افزود: بعضی از روزنامه ها به جای تخریب، به تقویت افکار عمومی  نسبت به خدمات نظام اسلامی بپردازند.

آیت الله سلیمانی یادآور شد: انقلابی که با خون صدها هزار جوان به دست آمده نباید با سیاه نمایی زمینه حضور مردم در انتحابات کمرنگ شود.

وی در پایان با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: با توجه به اینکه حضور و مشارکت مردم در انتخابات نشان‌دهنده‌ی اقتدار ملّی است، لذا با بیان دستاوردهای انقلاب زمینه حداکثری مردم فراهم  شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha