جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 959400
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
وحدانی فر

حوزه/امام جمعه دهدشت گفت: در طول تاریخ تشیع و در تاریخ روحانیت علمای فراوانی بودند، اما علمایی نامشان جاودان ماند که تفکرشان انقلابی بود و به امور مردم توجه داشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، حجت الاسلام وحدانی فر امروز با  مسئول دفتر  قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم دیدار کرد.

امام جمعه دهدشت در این دیدار با اشاره به اینکه خاستگاه انقلاب از حوزه علمیه بود، گفت:  تفکر انقلابی برای حوزه حیاتی است.

حجت الاسلام وحدانی فر تصریح کرد: حوزه را به فیضیه می شناسند و نقش فیضیه در انقلاب باید قرارگاه باشد و مسئولین حوزه انقلابی فرمانده این قرارگاه شوند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه انقلاب از فیضیه شروع شد و باید صادر هم شود، افزود: اینکه فیضیه محل تشکیل کلاس های درس باشد خوب است، اما مطلوب امام و رهبری نیست.

امام جمعه دهدشت گفت: از آیت الله اعرافی، مدیر حوزه ها علمیه کشور و حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد، ریاست مجمع نمایندگان طلاب که منویات رهبری را اجرا می کنند تشکر می کنم.

 حجت الاسلام وحدانی فر، مردمی بودن را شاخصه مهم روحانیت دانست و افزود: اگر روحانیت با تفکر جهادی در حوزه اجتماعی ورود کند، بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

وی افزود: در طول تاریخ تشیع و در تاریخ روحانیت علمای فراوانی بودند، اما علمایی نامشان جاودان ماند که تفکرشان انقلابی بود و به امور مردم توجه داشتند.

در این دیدار نماینده طلاب یاسوج گزارشی از عملکرد مجمع نمایندگان طلاب استان و همچنین قرارگاه حوزه انقلابی ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    سوال اینجاست که چرا روحانیت با تفکر جهادی در حوزه اجتماعی ورود نمیکند، تا بسیاری از مشکلات برطرف می شود.