شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جشنواره مدرسه ای علامه حلی در دزفول

حوزه/ جلسه بررسی نهایی و تعیین نفرات برتر دومین مرحله جشنواره مدرسه‌ای علامه حلی(ره)، در مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفولی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه بررسی نهایی و تعیین نفرات برتر دومین مرحله جشنواره مدرسه‌ای علامه حلی(ره)، در مدرسه آیت‌الله قاضی دزفولی(ره) برگزار شد.

این جلسه با حضور مدیریت مدرسه، معاونت پژوهش و اساتید ارزیاب تشکیل شده و جمع‌بندی نهایی برای مقالات برگزیده صورت گرفت.

در ابتدا حجت‌الاسلام جوهرزاده، معاون پژوهش مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفولی(ره)، با بیان گزارشی از مقالات گفت: از میان ۱۳۱ مقاله دریافتی، ۳۵ مقاله به ارزیابی نهایی رفته که طی سه مرحله ارزیابی از میان آن‌ها ۷ مقاله به داوری نهایی راه یافتند.

طی این جلسه حجت‌الاسلام خاکی، مدیر مدرسه ضمن تقدیر و تشکر از داوران ارزیاب و کادر پژوهش، جشنواره علامه حلی را فرصتی خوب برای تقویت قلم و روحیه‌ی علمی و پژوهشی طلاب دانست.

وی با بیان این نکته که یک اثر خوب در بوته نقد، تقویت می‌شود و مرحوم دشتی درنتیجه‌ی سختگیری‌های استاد سبحانی به آن سطح علمی رسیده‌اند، افزود: در داوری آثار جشنواره، اگرچه جهت تشویق و ترغیب اغماض‌هایی صورت می‌گیرد اما نباید داوری‌ها از حد استاندارد و سختگیری‌هایی جهت تقویت آثار، فاصله گرفته شود.

همچنین در این جلسه حجج‌الاسلام میرزاپور و خسروی به بیان نکاتی در باب نحو ارزیابی‌ها پرداختند.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه، طبق مصوبه شورای پژوهشی مدرسه، ۳ مقاله به‌عنوان نفرات اول تا سوم معین و مقرر شد اختتامیه جشنواره و تقدیر از برگزیدگان در هفته پژوهش سال ۱۴۰۰ برگزار شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha