سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین

حوزه/ مردم تهران با شرکت در تجمعی در میدان امام حسین(ع)، فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مردم انقلابی تهران همگام با سایر ملت‌های آزاده جهان، عصر امروز ۲۹ اردیبهشت با تجمع در میدان امام‌حسین(ع)، با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تنفر و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز داشته و اعلام کردند که فلسطین تنها نیست.

بیشتر بخوانید:

هیچ نقطه امنی برای صهیونیست‌ها وجود ندارد | همه ما فلسطینی هستیم

مردم شهید پرور پایتخت با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی و بنرهایی با شعارهایی مبنی برفلسطین به آغوش اسلام برخواهد گشت، حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کردند.

 مردم با شعار فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از مردم فلسطین در مقابل حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی حمایت کردند. 

مردم تهران فریاد حمایت از فلسطین سر دادند | خالد قدومی: ما ملت امام حسینیم

*خالد قدومی: ما ملت امام حسینیم

خالد قدومی نماینده جنبش حماس در این تجمع گفت: درود بر مردم ایران که مهد مقاومت و ایستادگی هستید و درود بر روح امام خمینی(ره) که قدس را محور مقاومت قرار داد.

وی افزود: امروز امید به پیروزی از هر زمان دیگری بیشتر است و شاهد موشک‌هایی هستیم که آسمان مناطق صهیونیستی را روشن کرده است.

نماینده جنبش حماس با بیان اینکه ما اجازه نمی دهیم رژیم صهیونیستی خیالی آسوده داشته باشد، گفت: امروز رژیم صهیونیستی با پیشرفته ترین تجهیزات نظامی، مناطق مسکونی فلسطین  را مورد هدف گلوله قرار می دهد، اما من بشارت می دهم مردم فلسطین هیمنه اسرائیل را به خاک نشانده است.

وی افزود: ستم دشمن به اوج رسیده و مقاومت عزم خود را جذب کرده تا اسرائیل و رژیم صهیونیستی را نابود کند. مطمئن باشید به زودی به فلسطین سفر خواهید کرد و نماز پیروزی را با هم می‌خوانیم.

نماینده جنبش حماس در تهران گفت: پیام ما به اسرائیل این است که ما ملت امام حسین(ع) هستیم و ما ملت شهادتیم و بدانید قدس پیروزی است و رژیم صهیونیستی نابود است.

مردم تهران فریاد حمایت از فلسطین سر دادند | خالد قدومی: ما ملت امام حسینیم

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha