یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نشست مدیران امور طلاب استانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرمطلبی گفت: مدیریت حوزه های علمیه بر تسهیل در ارائه خدمات اداری به طلاب تأکید دارد که باید کارهای اداری طلاب به گونه ای فناوری پایه، برنامه ریزی شود که نیاز به مراجعات حضوری آنان به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین میرمطلبی در گردهمایی مدیران امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه استان ها که در قم برگزار شد، گفت: در تلاش هستیم سهمیه سربازان امور طلاب را افزایش دهیم.

وی افزود: در بازبینی شرح وظایف مسئولین امور طلاب مباحثی چون پشتیبانی دانش آموختگان مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه، با بیان این که مسئولیت بسیج طلاب با این مرکز نیست،گفت: مرجعیت خدمات  به طلاب با مرکز خدمات حوزه های علمیه است، اما برنامه های مرکز مدیریت حوزه و مرکز امور طلاب و دانش آموختگان نیز به سمت تأمین معیشت طلاب سوق پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرمطلبی تصریح کرد: مدیر حوزه های علمیه بر تسهیل خدمات اداری به طلاب تأکید دارد  که باید کارهای اداری طلاب به گونه ای فناوری پایه، برنامه ریزی شود که نیاز به مراجعات حضوری آنان به حداقل برسد.

وی افزود: حوزه در مسیر جدیدی که آیت الله اعرافی طراحی کرده اند به این سمت می رود که سپاهی برای تبلیغ، سپاهی برای پژوهش و غیره تشکیل دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha