یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 959510
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
کتاب آشنایی با اسلام

حوزه/کتاب «آشنایی با اسلام» به قلم عبدالقادر همایون در ۱۶۰ صفحه و به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ، کتاب «آشنایی با اسلام» به قلم عبدالقادر همایون در ۱۶۰ صفحه و به همت   معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه چاپ و منتشر شد.

بر اساس این گزارش: کتاب حاضر که با نام انتشارات «ذکری» در سال ۱۴۰۰ منتشر شد، تلاش می‏کند خوانندگان را با اسلام ناب و مکتب اهل بیت علیهم السلام آشنا کند.

این کتاب در سه فصل تنظیم شده است: در فصل اول «عقاید»، در فصل دوم «فروع دین» و در فصل سوم «اخلاق و آداب اسلامی» مورد توجه نویسنده بوده است.

این کتاب نمایی کلی، مختصر و ساده از اسلام ناب و مکتب اهل بیت علیهم السلام را به علاقه مندان عرضه می‏کند. و می‏تواند راهنمای خوبی برای آن دسته از افراد باشد که می‏ خواهند با اسلام به صورت مختصر آشنا شوند.

علاقه مندان می ‏توانند با مراجعه به کتابفروشی تخصّصی «تبلیغ» واقع در شهر مقدس قم، ۴۵ متری شهید صدوقی(ره)، خیابان دانش، درب ورودی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ، این کتاب را تهیه کرده و یا با شماره ۳۲۹۴۰۶۴۲ - ۰۲۵ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha