پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضرت امام خمینی

 حوزه / مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت ساگرد شهدای قیام ۱۵ خرداد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری  صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد گفت: امام خمینی (ره) برای مقام و ریاست هیچ تلاش و توجهی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: در بُعد عبادت، امام خمینی(ره) ، انسانی متعبد بود و این تعبد و بندگی است که برای انسان عزت آفرین است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد:  امروز هم ما رهبری داریم که در همه ابعاد سرآمد است و این شخصیت را خداوند ذخیره قرار داده بود که پرچم انقلاب را به دست گیرد و انقلاب را به همان سمت و سویی که امام راحل(ره) می‌خواست حرکت دهند، بنابراین باید قدردان این رهبر الهی باشیم.

وی با اشاره به سالگرد قیام مردم و شهادت عده ای از یاران امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۲ گفت: امام خمینی(ره) از روز ۱۵ خرداد به عنوان یوم الله نام بردند، زیرا این عزیزانی که برای اسلام جان دادند، هیچ انگیزه‌ای به‌جز دفاع از آرمان‌های امام راحل(ره) که همان آرمان‌های اسلام بود، نداشتند و در این راه به شهادت رسیدند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: برای این انقلاب سرمایه گذاری زیادی شده است و شهیدان بسیاری را فدا کرده‌ایم و از خدا می‌خواهیم که این نهضت را حفظ و شرّ دشمنان را به خودشان بازگرداند

وی ادامه داد: هیچ نوع برنامه پیاده روی به سوی حرم حضرت امام خمینی (ره) به دلیل شیوع بیماری کرونا نخواهیم داشت .

 حجت الاسلام شهسواری عنوان کرد: بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد سال جاری –ساعت ۱۱ در مسجدالنبی قزوین برگزار و همچنین گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد درهمان روز در  ساعت ۱۸ در محوطه آستان امام زاده حسین (ع) برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha