دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 959547
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
صندوق رأی

حوزه/ امام جمعه الیگودرز مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشور در ابعاد گوناگون، مرهون حضور مردم ولایی و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان الیگودرز با موضوع گفتمان سازی فرهنگی، مشارکت حداکثری با اشاره به اینکه باید تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه فراهم شود، گفت: در این زمینه باید زیر ساخت های تبلیغی و فرهنگی برای مشارکت حداکثری مردم اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای ترویج فرهنگ مشارکت عمومی، اقدامات لازم برنامه ریزی و اجرا شود، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های حوزه، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، بسیج، مساجد و سایر نهادهای فرهنگی برای تبلیغ در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود و برای تحقق این مهم دستگاههای دینی و فرهنگی برنامه های بامحتوا و خلاقانه ارائه دهند . 

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه آگاهی بخشی و بصیرت افزایی برای حضور حداکثری در انتخابات و احساس موثر بودن مردم از رای خود از راهکارهای ارتقا سطح مشارکت عمومی در انتخابات است، افزود: تفکیک گله مندی مردم از عملکرد مسئولان، علاقمندی آنان به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، حاکمیت گفتمان شفافیت و صداقت در فرآیند انتخابات و تزریق روح امید در فضای فکری انتخابات از دیگر راهکارهای ارتقا سطح مشارکت عمومی در انتخابات است.

حجت الاسلام سرلک در پایان، مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت:  پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشور در ابعاد گوناگون، مرهون حضور مردم ولایی و انقلابی است. 

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha