جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انتخابات

استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه کاندیدای اصلح باید سابقه خدمت جهادی به مردم را در کارنامه خود داشته باشد، انقلابی گری، ولایت پذیری و وفاداری به نظام و آرمان های انقلاب را از دیگر شاخصه های اصلح برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آرزو فلاحی نیا، امروز در نشست بصیرتی انتخاباتی خواهران طلبه مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر با اشاره به معیارهای انتخاب اصلح از منظر قرآن و روایات، گفت: تقوا و اخلاص از شاخصه ها و مولفه های اصلی انتخاب اصلح است که افراد جامعه باید در انتخاب خود به این معیارها دقت کنند.

وی با اشاره به اینکه کاندیدای اصلح باید سابقه خدمت جهادی به مردم را در کارنامه خود داشته باشد، انقلابی گری، ولایت پذیری و وفاداری به نظام و آرمان های انقلاب را از دیگر شاخصه های اصلح برشمرد.

فلاحی نی، سعه صدر، اهلیّت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی را از دیگر مولفه های انتخاب اصلح عنوان کرد و افزود: طلاب و مبلغان باید ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات، معیارهای انتخاب اصلح را نیز تبیین و تشریح کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه پای صندوق های رای، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام  خواهند زد، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات برگ زرینی دیگری در دفتر افتخارات نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ثبت خواهد کرد و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب خنثی خواهد شد.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha