جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عالم زاده نوری

حوزه/ معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خبر داد: ششمین دوره طرح ولایت طلاب سراسر کشور به همت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه با همکاری موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی ره در تابستان سال جاری در مشهد مقدس برگزار می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهارکرد: در این دوره با بهره مندی از اساتید موسسه آموزشی  وپژوهشی امام خمینی(ره) مبانی اندیشه اسلامی، در شش عنوان کتاب، معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق، فلسفه سیاست به طلاب آموزش داده می شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اهداف این طرح افزود: «ارائه صحیح  تفکر دینی و دست یابی به معرفت دینی»، «آشنا سازی تعمیق و تحکیم مبنای اندیشه اسلامی»، «نقد اندیشه های باطل انحرافی و معارض با مبانی اندیشه اسلامی»، «تربیت نیروهای هم‌طراز انقلاب اسلامی»، «تاثیرگذاری فرهنگی و عقیدتی در مراکز علمی و فرهنگی»، «گسترش اعتقاد نظری و التزام عملی به ولایت فقیه بر اساس مبانی اندیشه اسلامی» از اهداف این طرح عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری با بیان اینکه این دوره از ۴ تیرماه آغاز و تا ۱۴ مرداد ادامه خواهد داشت، گفت: فیض حضور ۴۰ روزه در جوار مضجع منور حضرت ثامن الحجج علیه السلام ارزش این دوره را مضاعف می کند.

به شرکت کنندگان که با موفقیت دوره را سپری می نمایند گواهی پایان دوره ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است: علاقه مندان می توانند تا تاریخ ۱۰ خرداد با مراجعه به سامانه پیشخوان حوزه علمیه به آدرس http://reg.ismc.ir/rules/۱۵۳  ثبت نام نمایند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سجاد IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    سلام من طلبه خراسان هستم چجوری میتونم ثبت نام کنم؟ میشه راهنماییم کنین؟