یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 959577
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
رزمایش 33 هزار نفری جهادگران خوزستان

حوزه/ رزمایش ۲۳ هزارنفری جهادگران خوزستان، امروز با حضور علما، فضلا، فرماندهان ارشد سپاه و جهادگران عرصه خدمت‌رسانی به مردم، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، رزمایش ۲۳ هزارنفری جهادگران خوزستان، امروز با حضور علما، فضلا، فرماندهان ارشد سپاه و جهادگران عرصه خدمت‌رسانی به مردم، برگزار شد.

در این رزمایش، که با حضور ویژه سردار سلیمانی،  رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، برگزار شد، بر لزوم تداوم فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم خوزستان تأکید شد.

در این مراسم، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، با بیان اینکه تابستان گرمی در راه است، گفت: یکی از مشکلات مردم در خوزستان لوازم سرمایشی است که این مشکل در مناطق محروم چند برابر می‌شود.

وی تصریح کرد: از برادران جهادی خود در خوزستان می‌خواهم که در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

همچنین در ادامه، سردار سلیمانی، با بیان اینکه سال گذشته در استان خوزستان بیش از ۸۵۰ هزار بسته معیشتی با محوریت سپاه پاسداران، بسیج و خیرین جمع‌آوری و میان محرومین توزیع شد، اظهارداشت: همچنین ۳ هزار و ۵۰۰ جهیزیه تدارک دیده شد و با رعایت کرامت و عزت نیازمندان بین آن‌ها توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر ادامه این کمک‌ها در سال جدید عنوان کرد: تاکنون ۱۱۶ هزار بسته در استان خوزستان توزیع شده و یکی از مراحل توزیع همین رزمایشی است که امروز اینجا برگزار شده است.

لازم به ذکر است در پایان این رزمایش، تأکید شد که رزمایش ۲۳ هزارنفری جهادگران برنامه‌ریزی‌شده تا به همت این جهادگران عزیز در روزهای تابستان وسایل سرمایشی عزیزان نیازمند تعمیر و بازسازی شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha