چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ آیین توزیع ۲ هزار کارت اعتباری معیشتی به خانواده های نیازمند

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه وقایع امروز کشور همچون دوران صدر اسلام است، گفت: امیدوارم که سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نحو احسن انجام شود و نتیجه آن به نفع مردم ایران باشد و با انتخاب درستی که انجام می‌دهیم، إن‌شاءالله بستری فراهم سازیم تا کشور را از آسیب‌های دشمنان مصون داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست آیت‌الله موسوی جزایری، با اشاره به مشکلات عدیده اقتصادی، اظهارداشت: ما در زمانه کنونی شاهد هستیم که جریانات صدر اسلام از چند جهت در حال تکرار است؛ هم محاصره اقتصادی، هم تهدیدهای دشمن و هم‌ فشارهای مختلفی که بر مردم وارد می‌شود، گویای این مطلب است.

وی با اشاره به راهکارها و نسخه‌های شفابخش مقام معظم رهبری برای برون‌رفت از مشکلات کنونی جامعه، گفت: در تمام امور و مسائل باید تلاش کنیم تدابیر حکیمانه رهبر معظم را به شکل واقعی نه صرفاً در حد شعار، اجرا کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهارداشت: امیدوارم که سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نحو احسن انجام شود و نتیجه آن به نفع مردم ایران باشد و با انتخاب درستی که انجام می‌دهیم، إن‌شاءالله بستری فراهم سازیم تا کشور را از آسیب‌های دشمنان مصون داریم.

آیت‌الله موسوی جزایری، در پایان سخنان خود و در پاسخ به این سؤال که «وظیفه طلاب و روحانیونی که هم استعداد تحصیل در مقاطع عالی را دارند و هم استعداد و توانمندی خدمت و فعالیت اجرایی را دارا می‌باشند چیست و کدام مقدم است؟»، گفت: در این شرایط وظیفه اصلی طلاب این است که اندوخته‌های علمی خود را به روز کرده و بتوانند پاسخگوی نیاز مردم، خصوصاً نسل جوان باشند. همچنین در کارهایی که در جامعه به آن‌ها محول می‌شود ورود کرده، اما بتوانند حق هر دو را حفظ کنند تا هم پیشرفت علمی و هم خدمات اجتماعی را بشود حاصل کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha