شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 959647
۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
استمرار طرح سه‌شنبه‌های مهدی در سطح اهواز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران امام صادق(ع) اهواز، گفت: طرح سه‌شنبه‌های مهدی از حدود ۲ و نیم سال قبل در منطقه کوی رمضان آغاز و به‌صورت هفتگی در مناطق کم برخوردار اهواز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، خانم منصوری منش، مدیر مدرسه علمیه خواهران امام صادق(ع) اهواز، در نشست هم‌اندیشی با فرمانده حوزه نبوت بسیج جامعه زنان ناحیه امام علی(ع) اهواز، با اشاره به برگزاری طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در مناطق کم برخوردار، اظهارداشت: این طرح در مناطقی همچون کوی رمضان، کوی الصافی، سپیدار، حصیرآباد، و منطقه کوروش به‌صورت هفتگی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه قدمت برگزاری این طرح به بیش از ۲ سال می‌رسد، گفت: این طرح از حدود ۲ و نیم سال قبل در منطقه کوی رمضان شروع شده و تا کنون برنامه فرهنگی و مذهبی به‌صورت هفتگی با همکاری گروه جهادی مکتب حاج قاسم و پایگاه خواهران حضرت زینب(س) اجرا شده که مورد استقبال مردم و جوانان آن منطقه قرار گرفته است.

منصوری منش خاطرنشان کرد: این حرکت عظیم فرهنگی با شعار «اگر یک نفر را به او وصل کردی یقیناً یقیناً تو سرباز یاری» هر هفته در روزهای سه‌شنبه به نیت سلامتی امام زمان (عج) و برای زنده نگه‌داشتن یاد آن حضرت در بین قشرهای مختلف جامعه در مناطق مذکور در حال اجرا است.

وی در پایان اظهارداشت: ما براین باوریم که اگر کارمان حداقل روی یک نفر تأثیر گذارد یا حتی غربت امام زمان(عج) لحظه‌ای به ذهن عزیزی خطور کند برای طلاب و دست‌اندرکاران این طرح، کافی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha