یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 959655
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
اجتماع با شکوه مردم و روحانیت کنگاور در محکومیت رژیم صهیونیستی

حوزه/ حجت الاسلام لروند گفت: این صدای روحانیت و مردم کنگاور است، اسرائیل بداند خانه ظلم دوامی نخواهد داشت و خون بی گناهان و کودکان فلسطینی، این رژیم غاصب را به نابودی خواهد کشاند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند، عصر پنجشنبه در اجتماع با شکوه مردم و روحانیت کنگاور در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: به رغم سکوت ننگین مجامع به اصلاح حقوق بشری، دولتهای اروپایی و مرتجعین عرب، موازنه قدرت به نفع مبارزان جبهه مقاومت خواهد بود.

امام جمعه کنگاور افزود: به فضل الهی و تدابیر حکیمانه امامین انقلاب در پشتیبانی از مبارزات مردم فلسطین، این روزها شاهد خواری و زبونی اشغالگران قدس و از همه مهمتر لانه عنکبوت زیر تیغ فرزندان مقاومت است.

حجت الاسلام لروند بیان کرد: دولت جمهوری اسلامی موظف است به دور از هرگونه انفعالی در عرصه بین الملل و در نبرد دیپلماسی از مسیر عزت مسلمانان حرکات ددمنشانه رژیم کودک کش را محکوم نماید.

امام جمعه کنگاور اظهار داشت: در این زمان اوج ظلم، جای سخن از دوستی با رژیم آل سعود نیست، مخصوصا وقتی که شنیدیم القاعده هم غزه را تهدید نموده است .

حجت الاسلام لروند خاطر نشان کرد: جنبش النجباء عراق، از غزه اعلان حمایت کرده، از طرفی یمن، سوریه و لبنان هم اعلان حمایت نموده اند و اگر ولی امر مسلمین فرمان بدهند سپاه اسلام وارد صحنه می شود و تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم نمود.

وی در پایان با مهم دانستن انتخابات ریاست جمهوری، گفت: از سخنان بعضی کاندیداها بوی فتنه به مشام می رسد؛ مردم باید مواظب باشند و افراد دشمن شاد کن را شناسایی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صادقی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    1 0
    ان دسته طلابی که هنوز تصمیم نگرفته اند در انتخابات شرکت کنند مایه ننگ حوزه علمیه هستند!