جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ آزمون ورودی سطح دو و سه جامعه الزهرا(س) بصورت آنلاین

حوزه/ آزمون ورودی جامعة الزهرا علیهاالسلام در مقطع سطح ۲، ۳ و بازپذیری روز جمعه ۳۱ اردیبهشت با رقابت حدود ۴ هزار داوطلب به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی فر  در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: امسال نیز همچون سال گذشته، آزمون ورودی جامعة الزهرا علیهاالسلام در مقاطع تحصیلی دو، سه و بازپذیری  در سه بازه زمانی به صورت مجازی برگزار شد.
رئیس سنجش و پذیرش جامعة الزهرا علیهاالسلام افزود: امروز داوطلبان سطح سه در ۱۴ رشته تحصیلی از جمله «تاریخ اسلام»، «تبلیغ با گرایش حج»، «مدیریت آموزشی»، «تربیت دینی کودک و نوجوان»، «مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی»، «تفسیر و علوم قرآن»، «فقه و اصول»، «فلسفه اسلامی»، «کلام اسلامی»، «کلام اسلامی با گرایش مهدویت»، «کلام اسلامی با گرایش امامت»، «مذاهب اسلامی»، «مدرسی ادبیات عرب» و «مطالعات اسلامی زنان» به رقابت پرداختند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر با بیان اینکه آزمون سطح چهار در پنج رشته تحصیلی و دوره عالی فقه به صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: زمان برگزاری این آزمون ها در شرایط مناسب و با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا به صورت حضوری و در شهر قم برگزار می‌شود.
رئیس سنجش و پذیرش جامعة الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه امسال ۴ هزار داوطلب متقاضی تحصیل در جامعة الزهرا علیهاالسلام هستند، یادآور شد: ما فرصت مجددی برای داوطلبانی که از آزمون ورودی جا ماندند نداریم و این آزمون همچون آزمون حضوری تلقی می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر افزود: امسال پیش از آزمون ورودی، دو روز به برگزاری آزمون آزمایشی اختصاص یافت تا داوطلبان برای آزمون اصلی آمادگی داشته باشند و نیروهای پشتیبانی مشکلات احتمالی آنان در زمان آزمون را رفع کنند.
وی با بیان اینکه ۱۵ نیروی پشتیبانی از طریق تلفن و یا آیکون چت، پاسخگوی داوطلبان در روز آزمون هستند، خاطرنشان کرد: امسال ۳۰ نفر از کارکنان و کارشناسان جامعة الزهرا علیهاالسلام در برگزاری آزمون ورودی جامعة الزهرا علیهاالسلام همکاری داشتند.
رئیس سنجش و پذیرش جامعة الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه نتایج آزمون ورودی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اواخر خرداد از طریق سامانه سنجش و پذیرش و پایگاه اطلاع رسانی جامعة الزهرا علیهاالسلام اطلاع رسانی می‌شود، تصریح کرد: پس از اعلام نتایج، ثبت نام و شرکت در مصاحبه انجام خواهد شد که شیوه مصاحبه نیز با توجه به شرایط سلامت کشور و مصوبات ستاد مقابله با کرونا به صورت حضوری، مجازی و یا تلفیقی خواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر در پایان بیان داشت: داوطلبان می‌توانند سوالات، ابهامات یا انتقادات و پیشنهادات خود درباره آزمون را از طریق سامانه سنجش و پذیرش جامعة الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir/  بخش ارسال و پیگیری درخواست ها ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha