شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید نصیر حسینی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچه باعث پیروزی حماس در نبرد با اسراییل شد، موشک‌هایی بود که قلب صهیونیست‌ها را نشانه رفت و اگر چنین نمی‌شد خبری از آتش بس نبود؛ لذا جبهه اسلام و فلسطین باید قدرتمندتر از گذشته شده و مجهز به سلاح‌های نقطه زن و رادار گریز شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: خداوند متعال در آیه ۱۰۵ سوره توبه خطاب به پیامبر اکرم می فرماید؛ «به مردم بگو که وظایف خود را انجام دهند آنچه واجب شده انجام و آنچه حرام شده طرد کنند که به زودی عمل خود را خواهند دید».

امام جمعه یاسوج، با بیان اینکه انسان خیلی زود بازتاب اعمال خویش را در دنیا و آخرت می‌بیند، ادامه داد: خدا ناظر اعمال و خالق هستی بوده و همیشه از اعمال ما مراقبت می‌کند و رسول و سایر پیامبران و البته مومنان هم اعمال ما را رؤیت می‌کنند، اعمالی که به گمان خودمان پنهان کرده‌ایم باید بدانیم چیزی در این دنیا بر خدا و رسول خدا مخفی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به حدیثی از امام باقر(ع) گفت: به واسطه تقوا بلاها و مشکلاتی را از انسان دفاع می‌کنیم به گونه‌ای از انسان متقی حفاظت می کنیم که هیچگاه به عقل انسان‌ها نمی‌رسد و قرار بوده چه بلایی بر سر آنها نازل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: به واسطه تقوا کوردلی و جهل از مومن برداشته می شود. اگر باتقوا شدیم چیزهایی را که نمی‌دانیم بدون استاد و کلاس درس به ما می آموزد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت به برکت حضور سپاه قدس به پیروزی‌های بزرگی دست یافته یادآور شد: شکست‌های زیادی نصیب دشمنان جبهه مقاومت شده که تا همیشه فراموش نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی به شکست رژیم صهیونیستی و پذیرش آتش بس بعد از ۱۱ روز جنگ تمام عیار با مردم فلسطین و محور مقاومت اشاره کرد و گفت: با همه تجهیزات مدرن به فلسطینیان بی‌دفاع حمله کردند در حالی که تا بن دندان مسلح بوده و همه کشورهای غربی از آن‌ها حمایت می‌کردند.

وی گفت: امروز رژیم غاصب بدون دستاورد آتش‌بس را پذیرفته که به منزله شکست مفتضحانه این رژیم غاصب است.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: این تدبیر نظام جمهوری اسلامی و تدبیر مقام معظم رهبری و تفکر امام راحل و نظام در محور مقاومت بوده در حالی که کشورهای عربی دست تسلیم و ذلت به صهیونیست ها دادند و در چنین شرایطی مقاومت پیروز شد.

وی در ادامه گفت: آمریکا چیزی به نام حقوق بشر و انسانیت را نمی‌فهمد و سازمان‌های بین‌المللی ابزاری در اختیار ستمگران و استعمارگران هستند؛ در این یازده روز که مردم مظلوم زیر بمباران وحشیانه بودند چندین جلسه گرفته شد و همه این جلسات را آمریکا وتو و بی‌خاصیت کرد و سازمان ملل عرضه یک نهیب به رژیم غاصب صهیونیستی را نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی اعتباری ندارند و در دست آمریکا هستند تنها راه پیروزی و در امان ماندن از شر دشمنان و اشتغال‌گران چیزی جزء اقتدار نیست؛ چرا که هیچ چیز از دست مجامع بین المللی برنمی‌آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: آنچه باعث پیروزی در این جنگ شد موشک‌هایی بود که قلب صهیونیست‌ها را نشانه رفت و اگر چنین نمی‌شد خبری از آتش بس نبود؛ لذا جبهه اسلام و فلسطین باید قدرتمندتر از گذشته شده و مجهز به سلاح‌های نقطه زن و رادار گریز شوند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه، گریزی به موضوع انتخابات زد و گفت: همه موظف و مکلف به حضور در انتخابات هستیم و باید حضور پیدا کرده و رای بدهیم؛ چرا که رای دادن برای حفاظت از کشور و تقابل با بیگانه است.

امام جمعه یاسوج در پایان گفت: باید فضای تبلیغات و انتخابات توام با رعایت قوانین و اخلاق شود؛ نباید از مدار اخلاق خارج شویم فلسفه انقلاب اخلاق‌مداری است نباید انتخابات بهانه‌ای برای تشتت و درگیری شود و بر این اساس، باید ادب و اخلاق انتخاباتی را رعایت کرد زیرا فحاشی توهین سازنده نیست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha