جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه بویین زهرا قزوین

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: شورای نگهبان نباید به حداقل صلاحیت ها اکتفا کند بلکه به عملکرد کاندیداها و سوابق اجرائی و میزان موفقیت کیفی آنها توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بویین زهرا، که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، گفت: مهمترین شاخصه دفاع فلسطینی ها در شرایط کنونی همبستگی در مناطق قدس، غزه و کرانه باختری و از سوی دیگر در اردوگاه های لبنان، اردن و سوریه است که اشغالگران قدس را عصبانی  کرده است.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: برای اولین بار است که جبهه مقاومت در مدت حدود ۲۰ دقیقه اول ۳۰۰ موشک و راکت به سمت گنبد آهنین و اشغالگران شلیک کرده و آرامش را از آن ها سلب کرده است.

 وی به انتخابات کشور سوریه پرداخت و بیان کرد: در انتخابات سوریه آنچه بیشتر از هر چیز به نظر میرسد پیروزی گفتمان مقاومت و تداوم دولت کنونی باشد.

وی همچنین به هجمه های مختلف برخی افراد علیه شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: بعضی از افراد و جریان های سیاسی به صورت شیطنت آمیز با علم به عدم احراز صلاحیت خود ثبت نام میکنند تا علیه شورای نگهبان فضا سازی کنند و هزینه نظام اسلامی را بالا ببرند.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: انتظاری که همه مردم به ویژه خانواده های معظم شهیدان، ایثارگران و نمازگزاران از شورای نگهبان دارند، تداوم و بررسی های هوشمندانه بر مدار شرع و قانون بدون ملاحظات سیاسی و توقعات زیاده خواهانه برخی کاندیدا هاست.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: شورای  نگهبان نباید به حد اقل صلاحیت ها اکتفا کند، بلکه به عملکرد کاندیداها  و سوابق اجرائی و میزان موفقیت کیفی آنها توجه ویژه داشته باشد.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات باید مهمترین خط قرمز خود پرهیز از گفتار و رفتار تشتت آمیز، اختلاف و دو قطبی سازی در جامعه باشد، که این ها برای جامعه ما سم مهلک است.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها باید التزام به اخلاق انتخاباتی و اجتناب از افشاگری‌ های بدون سند و مدرک و ارائه برنامه مشخص و عملیاتی بر مبنای تحول خواهی و تحول آفرینی باشد.

وی اظهار کرد: مشارکت حداکثری، اولویت جبهه انقلاب است و حیات انقلاب اسلامی بسته به حمایت مردم است، لذا جبهه انقلاب باید بیش از هر جریان سیاسی و اجتماعی دیگر به سرمایه های داخلی توجه داشته باشد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا به هفته جمعیت اشاره کرد و در پایان اظهارداشت: ایران اسلامی، در گذشته متاسفانه در موضوع جمعیت دچار آسیب شده و چه بسا ناخواسته در زمین دشمن بازی کرده ایم که این موضوع مهم باید در سال های آتی جبران گردد و دولت جوان و حزب اللهی آینده لازم است برای رشد جمعیت و تشویق به ازدواج و فرزند آوری برنامه و راهکارهای مدون و عملیاتی داشته باشد.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha