سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 959810
۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
فلسطین

حوزه/ دفاع قهرمانانه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین از مسجدالاقصی و سرزمین مقدس، این بار با یکپارچگی و هم افزایی مردم تمام مناطق فلسطین و هماهنگی تحسین برانگیز همه گروه های مقاومت،با بهره مندی از ایمان سرشار و توکل بر قادر متعال و با به کارگیری سلاحهای قوی، موازنه را به نفع مقاومت برگرداند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در بیانیه ای، پیروزی افتخار آفرین ملت مسلمان و مقاوم فلسطین در نبرد 11 روزه با رژیم درمانده و مفلوک صهیونیستی را تبریک گفت.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نصر من الله و فتح قریب و بشر الصابرین

پیروزی بزرگ و افتخار آمیز ملت مسلمان و مقاوم فلسطین در نبرد ۱۱ روزه علیه صهیونیست‌های درمانده و مفلوک، معجزه ی غلبه اراده ملتها و گفتمان پیروز مقاومت اسلامی را بار دیگر برجهانیان اثبات کرد.

دفاع قهرمانانه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین از مسجدالاقصی و سرزمین مقدس، این بار با یکپارچگی و هم افزایی مردم تمام مناطق فلسطین و هماهنگی تحسین برانگیز همه گروه های مقاومت،با بهره مندی ازایمان سرشار و توکل بر قادر متعال و با به کارگیری سلاحهای قوی، موازنه را به نفع مقاومت برگرداند و شکست سنگین و راهبردی دیگری را در کارنامه سیاه وننگین دولت جعلی صهیونیسم ثبت کرد.

این دفاع قهرمانانه ترکیبی فصل نوین در مقاومت ۷۰ساله مردم فلسطین محسوب می شود و از این پس مردم جهان و ملل اسلامی شاهد وضعیتی متفاوت و شرایطی جدید در مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب خواهند بود.

با این مقاومت جانانه، طرح عقیم و ننگین معامله قرن و اقدامات مذبوحانه ارتجاع عرب در عادی سازی روابط به زباله دان تاریخ پیوسته است.

اینک این  مردم بزرگ و مقتدر فلسطین هستند که تکلیف آینده خود را روشن خواهند کرد و این گروههای مقاومت اسلامی هستند که دست برماشه در میدان مبارزه آماده ی پاسخگویی قاطع در هرزمان و مکان هستند.

سلام خدا بر شهیدان مقاومت ۱۱روزه به ویژه فرماندهان شهید عملیات غرور آفرین سیف القدس درود بر رزمندگان گردانهای قسام و قدس و برحماس و جهاد اسلامی به ویژه بر مردم صبور و سلحشور غزه قهرمان و بر جوانان شجاع قدس و کرانه باختری و محله ی مقاومت "شیخ جراح".

ائمه جمعه ایران اسلامی جبهه شکر برآستان الهی می گذارند و این فتح مبین و درخشان را به مردم عزیز و فلسطین و فرماندهان و رزمندگان دشمن شکن گروههای مقاومت تبریک و تهنیت و شادباش می گویند.

و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha