جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تریبون آزاد

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج از برگزاری تریبون آزاد با موضوع «در انتخابات شرکت می کنم» در معابر این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، صبح امروز در اولین تریبون آزاد طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت:  حضور حداکثری مردم در انتخابات اهمیت دو چندانی داشته و در سایه این حضور باید  با انتخاب رئیس جمهور اصلح، کاردان، متعهد و متخصص آینده خوبی را  برای کشور رقم زده و بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اقشار مختلف مردم نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت کشور دارند و مردم با بصیرت ایران اسلامی می توانند در جهت شور آفرینی در عرصه انتخابات مهم گام برداشته و نقش خود را به خوبی ایفاء نمایند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج با اشاره به آیه ۷۱ سورة نساء داشتن اراده و انگیزه قوی، دشمن شناسی، حرکت پیوسته، استقامت وبرنامه ریزی در راه رسیدن به هدف و توکل بر خداوند متعال را از عوامل موفقیت برشمرد  و به آحاد ملت ایران توصیه کرد همواره نسبت به سرنوشت خود و جامعه حساس بوده و به وظیفه خود به نحو احسن عمل نمایند.

وی ادامه داد: با وجود تمام فشارهای دشمن، ملت ایران تاکنون پای کار و پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت فقیه بوده و قطعا در انتخابات نیز با حضور گسترده پای صندوق های رای، این پشتیبانی و حمایت را بیش از پیش به نمایش خواهد گذاشت.

حجت الاسلام شعبانلی تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال سیاه‌نمایی و ناکارآمدی نظام بوده و این حربه همیشگی آنها برای مأیوس کردن مردم است، اما پیوند مردم با انقلاب، ولایت، نظام و ارزش ها ی اسلامی ناگسستنی است.

برگزاری تریبون آزاد با موضوع «انتخابات» در مدرسه علمیه آوج

برگزاری تریبون آزاد با موضوع «انتخابات» در مدرسه علمیه آوج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha