یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ حجت الاسلام محمودی در پایان ۲۸ خرداد را زمان حماسه آفرینی ملت ایران خواند و گفت: همه ما در ۲۸ خرداد وظیفه مهمی برعهده داریم و آن حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و انتخاب اصلح ست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی امروز در نشستی با جمعی از اساتید و معاونین مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: امروز ملت های آزاده جهان علیه بیدادگری استکبار و صهیونیست جهانی بیدار شده اند و برپایی تجمعات اعتراضی در دنیا نشانه هایی از این بیداری افکار عمومی در جهان می‌باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: بیش از ۷۰ سال است که رژیم غاصب اسرائیل ثروت و منابع طبیعی جهان اسلام را هدف قرار داده و برای رسیدن به این نیت پلید خود دست به جنایات بزرگی علیه مسلمین می زنند.

 استاد حوزه علمیه کردستان افزود: جبهه مقاومت در کمترین زمان ممکن بیش از ۳ هزار موشک بر سر اسرائیلی های غاصب ریخت تا ابهت دروغین و پوشالین قدرت نظامی آنان را به جهانیان ثابت کنند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، تاکید کرد: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر باعث شد که موازنه جنگ هشت ساله به سود ایران اسلامی تغییر کند تا جایی که امام راحل در این باره فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

حجت الاسلام محمودی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: مدیریت، تعهد، روحیه فسادستیزی و... از جمله ویژگی های اصلح برای پست ریاست جمهوری است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار عنوان کرد: معیارهای یک انتخاب اصلح را امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان فرموده اند، لذا مردم می توانند با تاسی از این راهنمایی ها یک گزینه انقلابی، کارآمد و پاکدست را انتخاب نمایند.

حجت الاسلام محمودی در پایان ۲۸ خرداد را زمان حماسه آفرینی ملت ایران خواند و گفت: همه ما در ۲۸ خرداد وظیفه مهمی برعهده داریم و آن حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و انتخاب اصلح ست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha