جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امتحانات طلاب

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه لرستان از شرکت بیش از ۱۲۰۰ طلبه مدارس علمیه استان در امتحانات پایان سال تحصیلی خبر داد .

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه زمان امتحانات مدارس علمیه به دو صورت خواهد بود، گفت: امتحاناتی که برگزاری آن ها با مدیریت حوزه علمیه استان است تا ۱۹ خرداد ماه به اتمام خواهد رسید و برخی امتحانات دیگر نیز که برگزاری آن ها بر عهده مدارس است می تواند بعد از ۲۰ خرداد ماه برگزار شود . 

وی ادامه داد: امسال امتحانات دروس اصلی حوزه با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و دروس غیر اصلی نیز با تصمیم مدیران مدارس بنا بر شرایط کرونایی برگزار می‌شود . 

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه امسال ۱۲۰۰ طلبه در امتحانات پایان سال شرکت خواهند کرد، یادآور شد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری منظم امتحانات طلاب اندیشیده شده است . 

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به پذیرش علاقمندان ورود به حوزه های علمیه نیز خاطر نشان کرد: ثبت نام از افراد مومن، ولایی و مستعد برای ورود به حوزه علمیه لرستان نیز همزمان با سراسر کشور تا ۱۸ تیرماه  هم ادامه دارد و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت و یا مدارس برای ورود به حوزه ثبت نام نمایند . 
 

انتهای پیام


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha