جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی عباسی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی با بیان این که روابط عمومی، حلقه وصل سازمان با جامعه مخاطبان است، گفت: ماهیت المصطفی باید در طراحی پایگاه‌های اینترنتی جامعةالمصطفی، تولید و عرضه محتوا و نوع ادبیات آن به خوبی تجلی یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی در دیدار کارکنان معاونت ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی و مدیران ارتباطات و بین‌الملل مراکز صفی جامعةالمصطفی با تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان جامعةالمصطفی در این حوزه، ابراز داشت: جامعةالمصطفی ساختار و هویتی بین‌المللی دارد و همه فعالیت‌های آن از این رویکرد بهره‌مند هستند، ولی معاونت ارتباطات و بین‌الملل به صورت خاص در این حوزه مسئولیت دارد و عهده‌دار جایگاه ویژه‌ای در شاکله و منظومه فعالیت‌های المصطفی است.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات دست‌اندرکاران معاونت ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی، تصریح کرد: جامعةالمصطفی به عنوان نهاد علمی بین‌المللی، باید تصویری متناسب با این ماهیت نیز از خود ارائه نماید. پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و غیرعلمی، که البته تا حدی در همه مراکز علمی دنیا کم و بیش وجود دارد، نباید بر این تصویر خدشه‌ای وارد نماید.

رئیس جامعةالمصطفی، ترسیم تصویری درست و واقعی از جامعةالمصطفی را از وظایف مهم اداره‌کل روابط عمومی جامعةالمصطفی دانست و گفت: در این زمینه باید محصولات مناسبی طراحی گردد که بیانگر جنبه‌های علمی، دانشگاهی، بین‌المللی و فرهنگی جامعةالمصطفی در ابعاد مختلف باشد. ماهیت المصطفی باید در طراحی پایگاه‌های اینترنتی جامعةالمصطفی، تولید و عرضه محتوا و نوع ادبیات آن به خوبی تجلی یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی روابط عمومی را حلقه وصل سازمان با جامعه مخاطبان خواند و یادآور شد: روابط عمومی، فن و مهارت است و فعالان در این حوزه باید از آموزش کافی برخوردار باشند؛ بنابراین، ضروری است در مورد توسعه، روزآمدسازی و دانش‌افزایی نیروهای انسانی توجه لازم صورت پذیرد.

رئیس جامعةالمصطفی با تأکید بر اهمیت توسعه ارتباطات علمی برای هر سازمان دانشگاهی، یادآور شد: عضویت در اتحادیه‌های دانشگاهی، مهم و ضروری است و البته استفاده از ظرفیت‌های عضویت در این اتحادیه‌ها نیز امر مهم دیگری به شمار می‌رود که باید برای استفاده از آن برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌  عباسی، در ادامه این دیدار، به بیان توصیه‌ها و نکاتی درباره وظایف و فعالیت‌های معاونت ارتباطات و بین‌الملل و ادارات‌کل آن پرداخت.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ قنبری، معاون ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، ابراز داشت: جامعةالمصطفی هدفی مهم و معرفتی را در قالب فعالیت‌های علمی و دانشگاهی دنبال می‌نماید و باید بکوشیم معاونت ارتباطات و بین‌الملل، به عنوان پیشران، جامعةالمصطفی را در این مسیر یاری نماید.

وی ادامه داد: رئیس جامعةالمصطفی همواره بر اهمیت معاونت ارتباطات و بین‌الملل تأکید داشته است و امیدواریم نکات و رهنمودهای ایشان در این جلسه، در قالب شیوه‌نامه اجرایی، در معاونت ارتباطات و بین‌الملل مورد استفاده قرار گیرد.

معاون ارتباطات و بین‌الملل المصطفی، با اشاره به فرارسیدن سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(علیهم‌السلام)، خاطرنشان کرد: جریان‌های تکفیری از صدر اسلام تاکنون در برابر اهل‌بیت(علیهم‌السلام) قرار داشته و انواع عداوت و دشمنی‌ها را در حق مکتب اهل‌بیت(علیهم‌السلام) روا نموده‌اند. دعا می‌کنیم با ظهور حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، این عداوت‌ها و ظلم‌ها ریشه‌کن گردد.

شایان ذکر است: در بخشی از این جلسه آقایان شهیدی، مدیرکل امور بین‌الملل، الله‌اکبری، مدیرکل روابط عمومی، طاهری، مدیر امور تشریفات، ملکی، مدیر دفتر همکاری بین‌الملل، خانم زاملی، مدیر ارتباطات و بین الملل مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، حجت‌الاسلام بکایی، مدیرکل امور دانش‌آموختگان و حجت‌الاسلام مرادی دولت آبادی، مدیر ارتباطات و پذیرش مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی دقایقی به ارائه نظرات و گزارش فعالیت‌های مجموعه تحت مدیریت خویش پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha