یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جمال قدرتی

حوزه/مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: به فرموده امام راحل «خرمشهر را خدا آزاد کرد». خداوند، رزمندگان اسلام را در این فتح الفتوح بزرگ یاری کرد که توانستند ماشین جنگی صدام را فلج کنند.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عگفت: تحمیل ناجوانمردانه جنگ هشت ساله بر ملت ایران در همان سال های نخستین پیروی انقلاب اسلامی بزرگترین ظلم و تجاوزگری غربی ها و آمریکایی بود که برای عملی کردن این نیت شیطانی خود صدام ملعون را جلو انداختند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: صدام با حمایت های بی شائبه جهان غرب  و عرب در رویای فتح تهران جنگی هشت ساله و فرسایشی را علیه ایران آغاز کرد؛ جنگی که صدام و صدامیان آغاز کننده بودند، ولی پایان دهنده آن ما بودیم و این رزمندگان اسلام بودند که پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

وی اظهار کرد: جنگ تحمیلی شاید در ظاهر خسارت های جانی و مالی بسیاری به دنبال داشت، ولی زمینه ساز ارتقا قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی گردید.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر نتیجه نصرت الهی و ایثار رزمندگان بود، گفت: به فرموده امام راحل «خرمشهر را خدا آزاد کرد». خداوند، رزمندگان اسلام را در این فتح الفتوح بزرگ یاری کرد که توانستند ماشین جنگی صدام را فلج نمایند.

حجت الاسلام قدرتی در پایان خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر برای زورگویان و ابرقدرتهای جهان پیام های بسیاری به دنبال داشت و نشان داد قدرت مردمی که در مسیر حق قدم برمی دارند بسیار بالاتر از قدرت هزاران موشک، بمب و تانک است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha