شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام آریا خاکی

حوزه/ حجت‌الاسلام آریاخاکی گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر پژوهشگران ارجمند و لزوم مشارکت طلاب انقلابی در برنامه‌های بصیرت افزایی ویژه انتخابات، مهلت ارسال مقالات تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

حجت‌الاسلام مهدی آریاخاکی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام خبر تمدید فرصت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین فصلنامه تخصصی "مفتاح الفقاهه"، اظهارداشت: با توجه به درخواست‌های مکرر پژوهشگران ارجمند و لزوم مشارکت طلاب انقلابی در برنامه‌های بصیرت افزایی ویژه انتخابات، مهلت ارسال مقالات تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

وی با بیان اینکه موعد مقرر قابل تمدید نخواهد بود، گفت: با توجه به دریافت تعداد قابل قبول مقالات و تکمیل ظرفیت نشریه تخصصی، زمان اعلام شده، تمدید نخواهد شد.

حجت‌الاسلام آریاخاکی گفت: کلیه پژوهش‌های فقهی، اصولی و رجالی در صورتی پذیرفته خواهند شد که به روش استدلالی و در قالب مقاله علمی مطابق با شرایط مذکور در شیوه‌نامه مربوطه تدوین شده باشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه مقاله می‌تواند بخشی از پایان‌نامه سطح ۳ یا ۴ و یا کتابی باشد که قبلاً توسط پژوهشگر نگاشته شده است، اضافه کرد: اولویت‌های مقالات «مسائل مورد نیاز جامعه و نظام اسلامی» و «مسائل مورد بحث در دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه استان خوزستان» می‌باشد.

وی در پایان اظهارداشت: از جمله شرایط مقالات می‌توان به «رعایت شیوه‌نامه نگارش مقالات فراخوان» و «عدم چاپ یا زیر چاپ بودن مقالات ارسالی در مجله یا مجموعه‌های دیگر در گذشته» اشاره کرد.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره‌های ۳۵۵۱۰۰۱۵ داخلی ۱۴۳ در ساعات اداری و ۰۹۱۰۶۴۸۳۷۷۵ از ساعت۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha