جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
دکتر سرمست، استاندار قم

حوزه/ کاندیداها و مسئولین ستاد مرکزی و استانی در قبال رعایت پروتکل ها مسئولیت دارند و نقض دستورالعمل ها تخلف انتخاباتی محسوب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس ستاد ملی کرونا که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، در مصاحبه با رسانه ها طی سخنانی ضمن تبریک پیروزی مردم فلسطین بر رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: در جلسه روز جاری ستاد ملی کرونا دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه اجتماعات انتخاباتی باید به صورت حداقلی و در فضاهای روباز برگزار خواهد شد افزود: رعایت دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی باید در دستور کار ستادهای انتخاباتی قرار بگیرد.

استاندار قم تصریح کرد: کاندیداها و مسئولین ستاد مرکزی و استانی در قبال رعایت پروتکل ها مسئولیت دارند و نقض دستورالعمل ها تخلف انتخاباتی محسوب خواهد شد.

سرمست استفاده حداکثری از بستر صدا و سیما و فضای مجازی برای تبلیغات انتخاباتی را به عنوان یکی از مهمترین راهکارها برای تبلیغات نامزدها دانست و افزود: فرصت های برابری در صدا و سیما برای معرفی کاندیداهای ریاست جمهوری در نظر گرفته خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به افزایش زمان رای گیری در شعب اخذ رای خاطرنشان کرد: در محل های اخذ رای نیز دستورالعمل های ستاد ملی کرونا برای فاصله گذاری اجتماعی اجرایی خواهند شد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واکسیناسیون سراسری برای افراد با سنین بالای ۷۰ سال گفت:  ازجامعه ی هدف  و اولویت دار تقاضا داریم در فرصت تعیین شده جهت واکسیناسیون به مراکز و پایگاههای مراجعه کنند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha